wtorek, 10 grudnia 2019

Dwukolorowy zestaw ujeżdżeniowy na skalę Little Bits




Witajcie :)
W dzisiejszym poście zestaw dresażowy na modele koni w skali Little Bits.




Zestaw wykonałam z rudo brązowej oraz czarnej skóry, ponieważ dają one bardzo fajny efekt kontrastu. Czarnych ujeżdżeniówek zrobiłam już mnóstwo i bardzo chciałam stworzyć coś świeżego i mniej spotykanego.


Czy zestawy ujeżdżeniowe występują w innych kolorach niż czarny? Oczywiście, że tak. Jeżeli przeszukacie Internet znajdziecie brązowe, kremowe, mieszane a nawet białe siodła do konkurencji ujeżdżenia. 


W swoim zestawie zrezygnowałam z munsztuka i drugiej pary wodzy, ponieważ jest to kiełzno wymagane w ujeżdżeniu od klasy C, a mój zestaw jest dla zawodnika rozpoczynającego swoją przygodę z tą dyscypliną :). 


Siodło, oprócz profilowanych poduszek kolanowych posiada także bloczki na tybinkach dolnych (przystulicach) 


 Całość zestawu jest oczywiście regulowana w każdym możliwym miejscu. Ogłowie można rozebrać na części tak jak prawdziwe i z powrotem poskładać, odpiąć nachrapnik, wymienić naczółek, odpiąć wodze. 


Wisienką na torcie jest biały pikowany czaprak z diamencikami. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz