niedziela, 15 grudnia 2019

Dresażowe siodło oraz munsztuk - nagroda konkursowa jedzie do zwycięzcy


Witajcie :)
 W dzisiejszym poście ukończony już zestaw konkursowy na konia i rząd marzeń.




O modelu pisałam już w tym poście --> klik
Nadeszła teraz pora, by pokazać rząd wzorowany na rysunku konkursowym.


Zwyciężczyni marzyła o czarnym zestawie ujeżdżeniowym, siodle w klasycznym kroju, białym czapraku i ogłowiu z munsztukiem do jazdy dresażowej na zaawansowanym poziomie. 


Wszystkie te punkty starałam się odwzorować jak najdokładniej. 
Siodło wyposażyłam w kółka do napierśnika, popręg w kółko do dodatkowych wypinaczy bądź wytoku. 


Choć nie spotkałam się z tym, by do ogłowia munsztukowego dopinano wytok, to należy pamiętać, że moje ogłowia można nie tylko regulować ale także rozpinać jak prawdziwe. A to daje właścicielce możliwość całkowitego odpięcia munsztuka i stworzenia ogłowia ze zwykłym wędzidłem i nachrapnikiem a do takich ogłowi wytok jak najbardziej można dopinać :). 


O regulacjach już wspominałam, więc dodam jeszcze, że munsztuk jest oczywiście z łańcuszkiem pod brodą, choć ciężko to uchwycić na zdjęciach. 


Samo ogłowie zawiera aż 16 sprzączek i zajęło mi więcej czasu niż siodło (!) 
Nagroda została już wysłana i cieszy swoją właścicielkę, było mi ogromnie miło móc wprowadzić w życie jej projekt <3.


Na koniec zapowiedź kolejnych dwóch z czterech koni konkursowych :)...


3 komentarze:

  1. Wszystko wygląda tak spójnie i bardzo realistycznie, przyznam, że sama bym się skusiła na taki super komplet . Gratuluję cierpliwości przy robieniu ogłowia oraz gratuluję również wygranej pierwszego miejsca laureatce :).

    Pozdrawiam Katarzyna laureatka drugiego miejsca ze Stajni Pegaz ;).
    Zapraszam również tutaj: https://stajnia-pegaz-studio.blpogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się we wszystkim, zupełnie się zgadzam :) I gratuluję ;)

      Usuń
  2. Cuodowny komplet <3 Sama chciałabym robić tak dopracowane rzędy. Mam nadzieję, że z czasem to przyjdzie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń