poniedziałek, 23 marca 2020

Breyer Traditional 2020 - Favory Airiella i cała chmara czapraków




Witajcie :)
W dzisiejszym poście 2 wyczekiwane przeze nie modele o imionach Airiella oraz Favory Airiella.
Oba są nowościami na rok 2020 i sprzedawane są w zestawie jako klacz i źrebię rasy lipicańskiej.




Klacz lipicańska wprowadzona zostało do produkcji dla Breyer Premier Collection w 2017 roku, wyrzeźbiona została przez Brigitte Eberl. Spodobała mi się jako tarantowata Carina, choć bardziej moją uwagę zwróciła rzeźba i poza a nie maść. Przyszło mi poczekać jeszcze kilka lat, nim trafiła na moją półkę :). 


Wersja tegoroczna jest maści siwej w hreczce, i choć ogólne bardzo podoba mi się w tym wydaniu, to złości mnie, że malowanie tak słabo ukazuje detale modelu. 


Jestem pewna, że będę ją przemalowywać, raczej zostanę przy siwej w hreczkę, ale zrobię to po swojemu, tak jak należy :). 

W pakiecie z Arielką przybył jej synek?, stawiam znak zapytania, ponieważ według opisu na pudełku jest to ogierek, ale patrząc pod brzuch, to raczej jest to klaczka ;). 


Po raz pierwszy pojawił się w 2017 roku dla Breyer Premier Collection i również jest rzeźbiony przez Brigitte Eberl. 


Ucieszyłam się, że właśnie ten źrebak jest w pakiecie, bo ogromnie podoba mi się jego rzeźba i malowanie. 
Jest bardzo fotogeniczny, nie ważne jak go ustawiam przed kamerą :). 


Ta piękna parka trafiła do mnie dzięki: Monocerus.pl


Bonusowo tym co nie mają Facebooka pokazuję serię czapraków, które wykonałam w tamtym tygodniu. Część z nich zostanie w prywatnej kolekcji a pozostałe ( razem z pasującymi kompletami owijek) chcę przeznaczyć na nagrody rzeczowe w zbliżających się Live Show w Warszawie i Kłodzku.


Arielka prezentuje dla was jeden z czerwonych zestawów :)


2 komentarze:

  1. Śliczne czapraczki i chwytające za oko modele, gratuluję!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię siwe modele, bo w każdym kolorze im ładnie xD Gratuluję nowości :)

    OdpowiedzUsuń