sobota, 18 kwietnia 2020

Commission Breyer Catch Me Light Palomino custom



Witajcie :)
Dziś na blogu zagościł model, który podbił wiele serc w roku 2019 jako jasno-siwy Catch Me firmy Breyer. Do mnie przyjechał jako model prywatny na przemalowanie.



Właścicielka wybrała dla swojego modelu bardzo delikatną i subtelną maść, którą z przyjemnością wykonałam.


Niewyćwiczone oko mogło by pomylić ją z perlino lub cremello, jednak rzut oka na szare chrapy, puzdro, ciemne oczy i słomiana grzywę i ogon zdradza, że mamy do czynienia z jaśniutką wersją palomino/ izabelowatą 


Zwaną także light palomino, isabella palomino, lub po polsku jasny izabelowaty.


Model został namalowany jako portret kuca walijskiego Leuns Veld’s Winston


Posiada szeroką, nieco nieregularną odmianę na głowie sięgającą aż pod brodę



 Na każdej nodze jest wysoka odmiana sięgająca nadgarstków oraz stawów skokowych.



Model Catch Me ma wyrzeźbione podkowy, więc custom także został podkuty, a w kopytach tkwią podkowiaki, po 4 na przednie i po 3 na każda stronę tylnych kopyt.




Catch Me jest bardzo wdzięcznym i proporcjonalnym modelem, pięknie mu było w maści siwej OF, nie zdziwiło mnie zupełnie, że jako custom rozwinął cały wachlarz swoich licznych zalet. 


Osobiście uważam, że należy on do modeli, które oszałamiająco wyglądają w każdej dobrze wykonanej maści. 









4 komentarze:

  1. Jego wykonanie jest po prostu idealne! Zachwycił mnie pysio <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), aż mi było szkoda go odsyłać...

      Usuń
  2. Nie widziałam go jeszcze w takiej maści - bardzo mu "do pyska". Dobre malowanie niezmiernie go ożywia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajny model i nawet jako OF mi się podoba, myślę, że to jeden z tych modeli, które w każdej dobrej maści zachwycą :)

      Usuń