czwartek, 23 kwietnia 2020

Czarny zestaw ujeżdżeniowy z okuciami RR



Witajcie :)
Dziś pokażę wam tegoroczny rząd ujeżdżeniowy, który wykonałam dla siebie.




Rząd jest wykonany na modele w skali Little Bits, takie jak CollectA czy Schleich.


Wykonałam go z czarnej skóry licowej. Siodło jest profilu ujeżdżeniowego z wydłużonymi tybinkami i głębokim siedziskiem.


Ogłowie posiada munsztuk oraz dwie pary wodzy. Każda sprzączka w zestawie to okucia Rio Rondo, które dodają całości realizmu. 


Strzemiona także pochodzą od RR. Popręg jak przystało na zestaw, ma profil ujeżdżeniowy, oraz kółeczko do napierśnika. 


Czaprak jest biały - pikowany, profilowany, z diamentowymi zdobieniami i szlufkami do popręgu.


Ogłowie posiada zdobiony złoty naczółek tworzący komplet z czaprakiem. Nachrapnik jest pogrubiany. 



Dodatkowo znalazłam zdjęcie gdy zestaw był w trakcie tworzenia i właśnie ukończyłam popręg :)...


4 komentarze:

  1. Jest przecudowny <3. Nie mogę się na niego napatrzeć <3
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)
    Zapraszam również tutaj: https://stajnia-pegaz-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać rzędy dla LB robione z pełną regulacją - przeraża mnie natomiast wizja zapinania tych wszystkich sprzączek xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak a jeszcze jak trzeba wyregulować na innego konia ;D... Jeśli użytkuję tylko na jednym to wystarczy rozpiąć podgardle i nachrapnik i jedna stronę popręgu, razem 4 sprzączki, do przeżycia ;).

      Usuń