niedziela, 9 maja 2021

Esperanza - custom źrebięcia hanowerskiego CollectA

 


Witajcie :)
Dziś na blogu krótki post o customie źrebaka hanowerskiego CollectA

Ostatnio próbuję zrobić porządki w swojej kolekcji i pomalować wszystkie body, które czekają na moją uwagę już od dawna, a które odsuwałam w czasie przez inne projekty.


W grupce body było kilka źrebiąt i klaczka hanowerska jest przedostatnią z nich, w kolejce czeka jeszcze źrebię quarter horse :). 


Klaczka na imię ma Esperanza i jest maści karej. Maść kara źrebięca różni się od tej jaką mają dorosłe konie. Źrebięta mają jasne, popielate nogi a sierść jest bardzo podatna na płowienie stąd często są brązowawo-rude.


Esperanza ma także jasno-rudą sierść nad chrapami, która z wiekiem ściemnieje i będzie widoczna jedynie w słońcu. 


Klaczka jest czystej maści, to znaczy, że nie ma żadnych odmian na nogach i głowie, nawet maleńkiej. 


Oprócz malowania skorygowałam także ustawienie nóg Esperanzy, by jej kłus był bardziej wkraczający i energiczny. 
Model należy do mojej kolekcji prywatnej. 


2 komentarze:

  1. Samo wykonanie jest superandzkie, ale sama figurka nie przypadła w moje gusta. Dla mnie wygląda dość dziwacznie.
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :), źrebaki potrafią mieć dziwne proporcje. Myślę, że w tym przypadku to kwestia przebudowanego zadu

      Usuń