środa, 16 czerwca 2021

Niespodziewana sesja plenerowa i 3 piękne suknie...

Witajcie:)
Dziś kilka pięknych sukienek, które przewinęły się przez moje studio


Sukienki zamówiłam jako prezent dla bratanic, mają teraz fazę na lalki Barbie :). Nie mogłam się jednak oprzeć, by przed podarowaniem ich zrobić przymiarkę i szybką sesję ;D.


Suknia założona na Barbie jest długości poza kolano, więc na mniejszej Czesi suknie sięgały do ziemi.


Sukienki zamówiłam 3 a bratanic mam 2, więc jedną mogłam zostawić dla siebie


Wszystkie są wyjątkowo piękne i doskonale odszyte, więc po całodniowej debacie z mężem (zawsze omawiam z mężem takie ważne życiowo sprawy :) )zdecydowałam się na  niebiesko - złotą, ponieważ do złudzenia przypomina jedną z moich prawdziwych sukien balowych <3.











 

1 komentarz: