poniedziałek, 8 lutego 2016

Brązowe siodło skokowe na skale LB

Dziś obiecane wcześniej siodło skokowe zaprezentowane na customie ogiera Trakeńskiego - Luchador :)


Siodło z brązowej skóry naturalnej o profilu skokowym, wykonane na terlicy i na panelach.


Popręg zapinany obustronnie na przystuły, puśliska z pełną regulacją, strzemiona metalowe.


Czaprak profilowany, biało-niebieski z białą lamówką. Posiada szlufki do popręgu.


Ogłowie meksykańskie ( z nachrapnikiem krzyżowym), podszyte futerkiem na paskach krzyżowych. Pełna regulacja (również w obrębie nachrapnika)


Ogłowie rozpinane na skośniku, nachrapniku i podgardlu, regulowane na paskach policzkowych.




Poniżej link do filmu prezentującego powyższy rząd:


Pozdrawiam! :)

5 komentarzy:

  1. Piękny rząd!
    Czy jakiś czarny mógłby prezentować traken??
    Pozdro!
    PS: Zajrzysz do mnie na n/n??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny rząd na Luchadorze? hmm... niezła myśl, następnym razem jak go pokażę, będzie w czymś czarnym ;). Pewnie, że wpadnę, Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super rząd, ja mam tylko 2 konie w skali LB. Ale chcę także zamówić klacz folblut ☺ Mogłabyś podać mi swój mail, chciałabym coś zamówić 😊
    Pozdrawiam
    Hania 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klacz folblut jest świetnym modelem, polecam :)!. Mój mail: 170niunia@wp.pl, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wow, śliczne *o*
    Siodło jak i ogłowie fenomenalne :)
    Pozdrawiam!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń