sobota, 6 lutego 2016

CollectA klacz Thoroughbred

Dziś klaczka na którą miałam oko od jakiegoś czasu i którą niedawno zamówiłam, gdy była nowa dostawa w "mojej " hurtowni :)


Podobała mi się jej rzeźba, ładna dynamika ruchu, skupiony wyraz pyska :)...


O dziwo nawet podobała mi się także jej maść :D, kto się spodziewa konia kruczo-czarnego zawiedzie się w tym przypadku, klaczka jest niemalże skarogniada, miedziana, wypłowiała, jak to się często przy karej maści zdarza ;D


Ja uważam, że te piękne wypłowienia są jak najbardziej na plus, ale...


nie miejcie złudzeń :D. Od dnia wczorajszego klaczka ma już nową maść :)... jak wygląda obecnie dowiecie się niebawem ;)









Pozdrawiam !

12 komentarzy:

  1. Gratuluję zdobycia nowego modelu :D. Klacz jes piekna,a jej masc cudowna <3! Do mnie tez trafil nowy model,a mianowicie ogier trakenski z CollectY :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogier trakeński, super model, gratuluje, sama posiadam :)

      Usuń
  2. oo, a ja juz myslalam ze zostanie taka jaka jest...
    xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tu niespodzianka :D, fajna z niej karuska, ale mam nadzieję ,że w wybranej przeze mnie maści spodoba ci sie jeszcze bardziej :)

      Usuń
  3. Gratuluję ślicznego modelu :). Sama chciałabym, aby przygalopowała do SS, ale jeżeli w ogóle to raczej długo poczekam ;). Ślicznie jej w tej maści :), ale zobaczymy jak będzie się prezentowała w Twojej :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko znika z hurtowni, ale jest w miarę osiągalna, wystarczy zapytać o termin nowej dostawy tam gdzie się zaopatrujesz, jest wtedy duża szansa, że ją złapiesz :). Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gratki nowej kobyłki w stadzie :)
    Mnie samej się średnio podoba, bo ogólnie modele CollectY dużo u mnie tracą. To malowanie mi się nie podoba, to znowu klatka za wąska, ale się przyzwyczaję, to szkoda kasy, odkładam na Breyera :P
    Ciekawi mnie wydanie w nowej maści.
    Pozdro!
    PS: Oglądałam filmik, łapkę i suba powinnam dać jeszcze dzi$, ale muszę być u siebie w domu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), myślę, że każdy ma swoją ulubioną firmę i każda firma ma swoje wady i zalety, lepsze i gorsze modele, fajnie bo nie jest przez to nudno i monotonnie :). Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ciekawy post :)

    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślzna klaczka i super blog, zapraszam do mnie ;)http://zsoffical.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna klacz :)
    Zapraszam do mnie: swiatkonischleich.blogspot.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobyłka jest cudna! Ostatnio do mnie przyjechała jej gniada koleżanka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń