sobota, 6 lutego 2016

nowy projekt :)

Hej, nie było mnie dłuższą chwilkę, ale nie dlatego, że nie miałam nic dla was a paradoksalnie dlatego, że mam w nadmiarze i sama za sobą nie nadążam. Już wkrótce 3 nowe customy, w tym 2 creamy genes: perlino i cremello. 5 nowych siodeł na skalę LB, każde z innymi didatkami kolorystycznymi, oraz mój najbardziej pracochłonny projekt, choć nie wygląda ;D. Pracochłonny od zaplecza technicznego, bo a tu się program wysypie, a tu trzeba przekonwertować, a tu pliku nie widzi, sameproblemy, ale chciałam to dla was zrobić już od dawna. O.k., dość gadania, dziś niespodzianka dla was ode mnie:
Ostatnio prezentowane przez Precioso siodło możecie dziś obejrzeć w innej formie, niż zdjęcia:
Miłego oglądania Emotikon smile! :)
Podobało się? Daj łapkę w górę i zasubskrybuj - będzie więcej! :)

P.s. dziś wyjątkowo w osobnym poście, w przyszłości zarówno zdjęcia jak i filmy prezentowanych rzędów będą w tej samej notatce.
Pozdrawiam! Emotikon smile

2 komentarze:

  1. Zaraz idę obejrzeć filmik :). Czekam na nowe posty,a w szczególności na te z customami,jestem ciekawa jakie modele przemalowałaś ;). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie samo zdanie jak Olivia :). Czekam na posty z siodłami na LB :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń