sobota, 14 maja 2016

Bella i Duquesa - trening ujeżdżeniowy

Kilka dni temu przedstawiłam wam nowego jeźdźca w stajni La Rosita: Bellę. W poprzednim poście jeździła na cordeo na ogierze andaluzyjskim Diablo. Dziś dałam jej ujeżdżeniową klacz hanowerską Duquese (Diukese).


Bella otrzymała siodło wszechstronne z błękitnym czaprakiem (jedyna ujeżdżeniówka wyjechała do nowego właściciela; oczywiście wszechstronnego siodła można używać wszechstronnie ;), ale chyba w najbliższym czasie sprawię sobie nową).


Co mogę jeszcze powiedzieć, sprzęt pasował i to bardzo dobrze a Bella pasowała do sprzętu ;). Ponad to była zachwycona wrażliwością i umiejętnościami Duquesy. 


Bella po jeździe na Diablo była pewna, że znalazła swojego ulubionego wierzchowca w stajni, po jeździe na Duquesie nie jest już taka pewna :D. Zobaczymy co powie jak pozna wszystkie moje konie ;).








(nie przyczepiłam wędzidła, wybaczcie to przeoczenie ;) )



Będę rozważać jeszcze jakiegoś jeźdźca, by nie obciążać Belli ponad dwudziestką koni, przyda jej się towarzystwo :). 
W planach szykuje się przebudowa siodlarni, budowa boksów i padoku. Stado się powiększa i brakuje miejsca na wszystkie akcesoria :). Mój Książę inżynier podjął to wyzwanie i zbieramy materiały do budowy, będzie się działo ;).
Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Chyba coraz bardziej się przekonuję do Collect.. :)
    Na hanowerkę wg mnie nie wygląda, moje patrzałki są przystosowane do kasztanowej hanowerki, ale... ale...grzywę ma podobną. :D Co ja gadam! Przecież to hanower! XD
    Bardzo okazale się prezentuje z Bellą, aż miło popatrzeć... :)
    Życzę, byś miała coraz więcej odjechanych pomysłów i mogła je zrealizować. :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Zapraszam do mnie! :D
    Hermione ♥

    P.S. Co do malowanych Collect, to będą na początku czerwca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanowerka jak ta lala xD!, w siwej maści także występują :). Zajrzałąm do ciebie, skomentowałąm i dodaję cię na pasek polecanych blogów, taki czytelnik to skarb dla blogerów :).

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję! Jutro dodam Twój blog do ulubionych! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo ładna amazonka :) Fajnie pasuje do Duquesy. Może przekonam się do jeźdzców tej firmy. A nóż fajnie by wyglądała na schleich'ach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Niestety nie wiem jak te dwie firmy będą się prezentować razem, chyba te wiedzę musisz zdobić sama ;), Papo także ma jeźdźców i to bardzo ładnych, kusi mnie, żeby zobaczyć i porównać i tę firmę. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Kobity naprawdę do siebie pasują.
    Bella jest bardzo "udanym jeźdźcem", i mogę spokojnie stwierdzić,że lepiej się prezentuje niż amazonka ujeżdżenoiwa Schleich :D
    A w pełnym wyposażeniu to już całkiem profesjonalizm :P
    Miłych remontów modelowego swiata :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazonka cudo :D
    Graty wspaniałego jeźdźca! Bardzo podoba mi się rozstawienie jej rąk-bardzo realistycznie wygląda. Z hanowerką prezentuje się świetnie :D Pasują do siebie idealnie :)
    Pozdrawiam !
    ~Roxy

    OdpowiedzUsuń