niedziela, 8 maja 2016

Zdjęcia stadne La Rosita Stable

Dziś zdjęcia grupowe :), trochę nieplanowane, ale remont mieszkania (a zwłaszcza malowanie ścian) chcąc nie chcąc zmusił mnie do przełożenia moich modeli w jedno bezpieczne miejsce, możliwie jak najdalej od farby :). Siodlarnia okazała się świetna ;) (nie chciałam ich odkładać gdzieś do szuflad, bo istniało ryzyko zarysowania, a tego moje słabe nerwy by nie zniosły ;D), mogą tam teraz spokojnie poczekać aż cały ten armagedon się skończy...

(siwki, siwki aż po horyzont... ^^, Imperioso także podziwia ;D )

Zgromadzone ciasno w jednym miejscu wyglądały zachwycająco, na tyle bym sięgnęła po aparat i podzieliła się z wami tym widokiem...

(taranty <3 )

Reina i Angelo musieli zauważyć aparat i skorzystali z okazji na sweet focie, nie wiem co na to Diablo ;) )




(mój piękny błękitnooki...)



Konie niebawem powrócą na swoją "właściwą" półkę, gdzie mają więcej miejsca dla siebie :)

Nazbierało się dla was materiałów przez weekend, aż nie wiem czym podzielić się z wami najpierw ;). W kolejce czekają niecierpliwie zdjęcia Viento i Angelo, a to tylko wierzchołek góry lodowej materiałów... 

Podsycę waszą ciekawość poniższym zdjęciem:


Kto idzie na następną notkę? Klacz Camargue, czy jeździec w stroju konkursowym? :D

13 komentarzy:

  1. Ja bym wybrała Camargue :) A jak nie, to obu ;)
    Twoja kolekcja jest świetna, cudownie patrzeć na tak dużo siwków w jednym miejscu... No i na tyle świetnych koni CollectY - coraz bardziej się do nich przekonuję :)
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju niekaz mi wybierać 🙈 Najlepiej to oba :D
    Niesamowitą masz tę kolekcję! <3 Taka siwkowa kraina :D ha ha
    A z remontem jest tak zle? Niedluga sama będę mieć malowanie ścian i juz boję sie co to będzie...
    Bardzo fajne zdjęcia i post :D pozdrawiam!
    biegnacy-znaczy-wolny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obu nie bardzo chcę bo post będzie miał 2km ^^. Swoją drogą to i tak oba będą, tylko pytanie który pierwszy ;). W remoncie najgorszy jest pył i chlapiąca farba, ale jak ktoś nie jest takim strasznym czyściochem jak ja, to remont nie jest aż taki straszny ;D, pozdrawiam!

      Usuń
  3. Przepiękna kolekcja. Gratuluję! No i w końcu się ujawniam - śledzę Twojego bloga niemal od początku :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :D! Cieszę się, że zdecydowałaś się ujawnić ^^ nie ma nic fajniejszego jak świadomość, że czytanie moich postów sprawia innym przyjemność :). Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Te zdjęcia to po prostu cudo.... ;-)
    Fotografem nie jestem, lecz mogę tylko to z siebie wydusić: przepiękne! Kolekcję masz przepiękna, a cały wysiłek w posty jest przez nas nagradzany pozytywnymi komentarzami. ;-)
    Chyba będxie to mój jeden z najbardziej ulubionych blogów.... :-D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    Wierną Czytelniczka i Fanka. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam twoje komentarze :), jak poczytam, to rozpiera mnie duma ^^, lecę zobaczyć co u ciebie, pozdrawiam ! :)

      Usuń
  5. Zdjęcie grupowe :3 Świetne stado. Bardzo ładnie wygląda, jak konie mają podobną maść, i jeszcze kantary. Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń