niedziela, 1 maja 2016

Imperioso, Sultan i ... Fierra. Skórzane kantary na LB

Pamiętacie klacz Akhal-Teke CM Cremello? Jeszcze wtedy, podczas pisania posta o niej, nie posiadała imienia. Dziś nosi imię Fierra (Imię pochodzenia hiszpańskiego wywodzące się od słowa fiera ( dziki, drapieżnik, rozzłościć się) ) i dumnie pozuje razem z mleczno-siwymi dżentelmenami: Imperioso i Sultanem :).


Cała trójka prezentuje moje najnowsze kantary skórzane, zdobione, z uwiązami do kompletu.


Wszystkie zapinane na sprzączkę, regulowane, z ruchomym paskiem pod ganaszami.



Na pierwszy ogień pójdzie Imperioso w ciemno-brązowym kantarze, zdobionym na paskach policzkowych srebrnymi i czarnymi elementami.






Sultan nosi dziś kantar niebieski, zdobiony srebrnymi elementami na pasku nachrapnikowym oraz na uwiązie:





Oraz Fierra, nosząca kantar czerwony zdobiony mieniącymi się wielobarwnie gwiazdkami:



Ostatnio mam dużo weny na kantary, w międzyczasie kompletowania materiałów do tego posta powstały jeszcze 2 kolejne :), a i klacz Brytyjska przeszła lekki customing, muszę wam ją koniecznie pokazać, bo z brzydkiego kaczątka na pierwszych zdjęciach katalogowych przemieniła się w pięknego łabędzia na mojej półce...
Jeśli któryś kantar wpadł wam w oko zajrzyjcie do zakładki "Sprzedam" :)


A ja życzę wam udanej Majówki, niech słońce dopisuje :D, pa!

11 komentarzy:

  1. Zawsze czytam Twoje posty,ale nie zawsze komentuję :<

    Uwielbiam Twoje rzeczy,te,które tworzysz.Nie wiem jak to robisz i nie chcę wiedzieć,bo żaden magik nie zdradza swoich sekretów ... ;)
    Jak zechcesz to możesz wpaść do mnie,dużo zmian!
    motekkotka5.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć :), pewnie, że zajrzę ;D, pozdrawiam

      Usuń
  2. W sumie nie umiem wybrać,który najlepszy,bo każdy ma w sobie "to coś" :D
    Ja musiałabym zabrac sie za kantary,ale wręcz przeciwnie mam wenę na siodła i pokrewne duperele.
    Nawzajem udanej majówki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi trudno wybrać, który lepszy :<
    Ale spokojnie mogę stwierdzić, że każdy mi się podoba :D
    Ja tam ogólnie mam wenę głównie ze względu na Ps u Dorotheah, a i u mnie powinny się niedługo pojawić wyścigowe ogłowia neonowe :3
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!, wyścigowe ogłowia :D będzie co oglądać :), ja także spinałam się ze zdjęciami u Dorotheah, już wszystkie podesłałam i teraz tylko czekam niecierpliwie :), pozdrawiam!

      Usuń
  4. Wszystkie kantary sa cudowne *-*! Każdy chwyta za oko i ma w sobie to coś :). Świetna robota :D! Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę się postarałaś... ;)
    Zgadzam się ze wszystkimi, który Cię komentuję! :D
    Kantary prześliczne, najładniejszy wyszedł Ci na Imperiosie (kocham czarny ♥), reszta tez przecudowna!
    Ja po prostu jak takie piękne rzeczy widzę, ledwo mogę coś powiedzieć, takie piękne to zrobiłaś! :)
    Pozdrawiam i nawzajem życzę udanej majówki!
    Zapraszam do mnie!
    HermaArt - Wierna Czytelniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne akcesoria, najbardziej podoba mi się niebieski kantarek :) Dopiero teraz mi sie przypomniało, że cały czas nie opublikowałam na blogu zdjęć halterków Twojego wykonania - muszę to nadrobić ;)
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kantary :)
    Wszystkie piękne na koniach ładnie się prezentują ;)
    Mnie urzekł kantar sultana <3
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kantarki :)- mi chyba najbardziej podoba się komplet Sultan'a. Taki niebieski <3!. Mi za bardzo nie wychodzą, ale to głównie wina kleju, który nie "łapie". Jeśli można spytać, jakiego kleju używasz?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Białemu w każdym kolorze ładnie xD

    OdpowiedzUsuń