wtorek, 25 października 2016

CollectA MFT custom - sprzedam

Witajcie :),
dziś odmieniona klacz MFT firmy CollectA


Wzorowana na ogierze MFT o imieniu Raverly's Apache

Zastanawiałam się jakiej maści jest ten ogier, czy wzór na jego ciele to bardzo nieforemne, poszarpane łaty czy może cętki zgrupowane w kilku miejscach i połączone ze sobą.


Na stronie poświęconej Raverly's Apache widnieje informacja, że jest on black and white spotted. 
Czyli jednak plamkowo cetkowy wzór appalosa, dość niezwykły, przyznajcie sami :)



Klacz ma niepigmentowana skórę i błękitne oczy. Kopytka są jasne, kremowe. 


W grzywie ma zaplątany ciemny kosmyk tak samo jak ogier ze zdjęć :).





Bardzo mi się podoba i w pierwszym odruchu chciałam ją zatrzymać dla siebie, ale zbliża się moje wesele a to strasznie droga sprawa... poza tym, nie mogę mieć wszystkich moich modeli podwójnie bo braknie mi miejsca na nowości.






Klacz jest do nabycia w cenie 62zł

A poniżej jeszcze zdjęcie bonusowe, cała trójca w odmienionej wersji :)




7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna :). Niestety u mnie z kaską krucho, so ... No xD. I takie pytanko: Czym malujesz? Farby, pastele ...?
    Pozdrawiam :)
    (Kocham jak się komentarz wysyła 2 razy -,- ...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jej przypadku metoda mieszana, są i farby i pastele :). Pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczna klaczka :) Robisz coraz lepsze customy! :)
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładna z niej klacz !
    Twoje customy są cudowne <3
    A twój styl ich malowania po prostu uwielbiam.
    Ale ten fryz piękny zobaczyłabym go dokłdniej był już 
    o nim post bo mogłam coś przegapić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo czytając twój komentarz :). A fryz został opisany w osobnym poście, zerknij na pasek boczny lub do "najchętniej czytane", pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny custom, zadbałaś o dokładne odwzorowanie łat - co wygląda bardzo dobrze i realistycznie. Cóż, by tu więcej napisać? Czekam na kolejne posty tego typu!

    Zapraszam do mnie na n/n.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń