środa, 19 października 2016

Czarne siodło westernowe na skalę Little Bits

Ostatnie siodło west robiłam ojojoj..., albo jeszcze dawniej ;). Pojechało wtedy w świat bo zrobione było na zamówienie a ja nie czułam specjalnej potrzeby posiadania westówki na własność. 


Wszystko się pozmieniało, gdy do mojej stadniny dołączył Blanquito oraz Caramelo. Dwa konie typowo westernowe aż się prosiły o odpowiedni sprzęt. 


Caramelo podczas tej sesji jeszcze nosi czerwone ogłowie westernowe, ogłowie pojechało już do nowej właścicielki :). 


Natomiast Blanquito otrzymał zestaw westernowy z czarnej skóry, zdobiony srebrnymi elementami zarówno na siodle jak i na ogłowiu.

Ogłowie regulowane na podgardlu i paskach policzkowych. Posiada wędzidło typu D-ring, osobne długie wodze oraz ozdobę na naczółku. 


Siodło wykonane na terlicy, zapinane obustronnie na popręg. Strzemiona westernowe. 
Siodło posiada 2 kółka do podpięcia dodatkowego (tylnego) popręgu lub ozdób.



Solidny róg (horn) potrafiący utrzymać nawet najbardziej wierzgającego cielaka :).




Tak wiem, jeździec w stroju angielskim na westernowym koniu w westernowym rzędzie -.-, ale ktoś musiał wypróbować, czy wygodnie się siedzi w tym nowym zestawie ;)...



Jak wam się podoba? :)
Teraz Caramelo jest zazdrosny o nowy sprzęt Blanquito, muszę taki zrobić i dla niego ;)...



5 komentarzy:

  1. Jeśl można spytać , jaką masą przykleiłaś wędzidło ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masa modelarska, ale sprawdza się także modelina lub plastelina (ostrożnie z kolorową - może zabarwić). Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetne te zestawy, tak samo jak customy! :D Masz talent, i chyba go nie marnujesz... ;P.
    To prawda, jeździec typowo ujeżdżeniowy raczej niecodziennie wygląda w siodle west, ale co tam! Nie będę się czepiać xD.
    Pozdrawiam, zapraszam również do mnie na n/n :).
    kamillakur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te zestawy, tak samo jak customy! :D Masz talent, i chyba go nie marnujesz... ;P.
    To prawda, jeździec typowo ujeżdżeniowy raczej niecodziennie wygląda w siodle west, ale co tam! Nie będę się czepiać xD.
    Pozdrawiam, zapraszam również do mnie na n/n :).
    kamillakur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wykonany sprzęt, szczególnie zdobienia mi się podobają.
    Caramelo musi mieć coś dla siebie również, a jak :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.theblackhorseandwingedpanther.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń