piątek, 7 października 2016

Panadero - Black leopard half-Arabian horse ( morgan custom)

Witajcie :) Dziś kolejny custom z serii "miał iść w świat, ale jakoś mi teraz szkoda..."
Powoli zaczynam oswajać się z myślą, że to zboczenie nieuleczalne xD...
Może powinnam przerobić na customy konie innych firm zamiast Collecty, wtedy pewnie nie miała bym takiego problemu z zatrzymywaniem ich dla siebie :) 


Nowy custom otrzymał imię Panadero, a razem z nowym imieniem nową maść: black leopard appaloosa.


Oprócz czarnych cętek jak u Dalmatyńczyka, Panadero ma cieniowaną w białe i siwe pasemka ogon oraz grzywę. 


Ponieważ nie znalazłam źródła potwierdzającego, że konie rasy Morgan mogą występować w odmianach appaloosa, zmieniłam mu także rasę na half-Arabian.
Panadero jest więc krzyżówką Arab x Appaloosa


Nie chciałam go przesadnie ocętkować, ponieważ takie lżejsze odmiany leopard dużo bardziej mi się podobają niż leopardy typu "cętka na cętce", zapewne z powodu większej ilości bieli, ale to tylko moje domysły i przypuszczenia ;)...


Największe skupisko cętek znajduje się na pysku, tak jak ma to miejsce u większości koni z maścią appaloosa, dodatkowo pysk jest lekko przyciemniony.





W jakiej odsłonie ten model podoba wam się bardziej? Mleczno-biały Sultan czy black leopard Panadero? :) 

Ja nie umiem osądzić ;)...





3 komentarze:

  1. Piękny! Osobiście podoba mi się bardziej jako kropek :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetny custom :D Cudna maść!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany Custom :)
    Dobrze,że nie zrobiłaś wielu cętek,bo wtedy model wydaje się taki "opaćkany". Szkoda,że klacz knabstrupper CollectA nie ma takiej maści jak twój Panadero,ponieważ znacznie bardziej podobałaby mi się w skromniejszym cętkowaniu :) Świetnie pocieniowałaś grzywę i ogon, wyglądają bardzo realistycznie.
    Pozdrawiam!!!
    greenhillstableproduction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń