poniedziałek, 10 września 2018

Klacz Lusitano CollectA Deluxe - custom

Dziś zaległy post o klaczy Lusitano firmy CollectA Deluxe ( firma pisze, że jest to skala 1:12, czyli Classic, jednak w rzeczywistości są one dużo większe od Breyerowskich Classiców i dorównują Breyer Traditional - Luzytanka przewyższa Breyer Emmę, w kłębie dorównuje Nobel II)

Klacz została przemalowana na siwą-jabłkowitą. 
Poniżej zdjęcie modelu przygotowanego do malowania :)



Klacz nie ma odmian na nogach, z racji maści nie widać także odmian na pysku poza różowymi chrapkami.





Jest to jeden z modeli, które bardzo chciałam mieć w swojej kolekcji i bardzo długo czekałam, aż pojawi się w hurtowniach. 


Kiedy po bardzo długim czasie (2-3 lata) pokazała się w Polsce, była wypuszczona w bardzo ograniczonej ilości i niezmiernie się cieszę, że udało mi się wtedy upolować jeden egzemplarz. 


Model ten w malowaniu firmowym (pisze o gniadym, ciemno-siwego nawet w Polsce nie widziałam) nie prezentuje się zbyt dobrze i nie ukazuje w pełni swojego potencjału, dopiero po przemalowaniu klacz pokazała cały wachlarz swoich zalet i pełnię uroku. 



Na LS padły pytania co to za model i czy to jest ARka :), pękałam z dumy ^^.





2 komentarze:

  1. Gratuluję nabytku :) Rzeczywiście model po przemalowaniu prezentuje się o niebo lepiej, klacz jest
    naprawdę śliczna ;) Kawał dobrej roboty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń