poniedziałek, 3 września 2018

Klacz Falabella nowość CollectA 2018


Witajcie w pierwszy dzień szkoły :D
Ja już po edukacji szkolnej, średniej i wyższej ( o, jak dobrze xD) i jeszcze mam tyle luzu, że mogę sobie spokojnie napisać bezstresowego posta :).
Chociaż dziś dopiero pierwszy dzień i większość z was już zapewne wróciła do domu i siadła na internety ^^


Klacz najmniejszej rasy świata - Falabella, tegoroczna nowość firmy CollectA.


Kobyłka jest w maści palomino, z typową dla kucy bujną grzywą i ogonem.


Na ciele nie ma żadnych odmian (poza małą chrapką), choć kto wie, czy tam na czole pod tą gęstą grzywką nie ukrywa się jakaś gwiazdka ;).


Malutka jest podobnej wielkości co klacz szetlandzka tej samej firmy (spodziewałam się, że będzie jeszcze mniejsza), doskonale nadaje się do sesji zdjęciowych.



Cóż za słodycz *.*, któż się jej oprze? :D

2 komentarze:

  1. Ja na pewno się nie oprę i musi zawitać do Tatersala!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ona przecudowna, przyznać można,że firma CollectA bardzo postarała się z modelami na ten rok, bo ogólnie wszystkie wpadły mi do gustu ;).
    Pozdrawiam Kasia And My Schleich :)

    OdpowiedzUsuń