sobota, 1 września 2018

Maleńki andaluz w maleńkim kantarze z uwiązem :)


W dzisiejszym poście mój najnowszy custom ogiera andaluzyjskiego firmy Breyer (skala Stablemates)


Poniżej porównanie skali: Klacz andaluzyjska Breyer Traditional Fantasia Del C, ogier andaluzyjski collecta i ogier andaluzyjski Breyer Stablemates, wszystkie są customami :).




Wzorowałam się na maści amber cream. Ogier ma cieniowaną po całości grzywę i ogon, rybie oczy, odmiany na czterech nogach oraz odmianę na pysku.


Kantar wraz z uwiązem zrobiłam w dwóch kolorach, ładnie współgrających z kolorem jego oczu :). Jest zrobiony dokładnie tak samo jak większe kantary, łącznie z zapięciem na sprzączkę. 






Maleńkie mini kopytka <3 <3 <3


Ogier został zrobiony na zamówienie i wrócił już do swojej właścicielki, fajnie było zajmować się tym maluszkiem :)...



2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba jego malowanie i ten malutki słodki kantarek z uwiązem, po prostu cudo w każdym calu <3
    Pozdrawiam Kasia And My Schleich
    Ps. A tak przy okazji zapraszam na mojego bloga :): https://stajnia-pegaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten maluch, no i zazdroszczę cierpliwości przy wykonywaniu akcesoriów na tę skalę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń