niedziela, 17 maja 2020

Itálica, córka Carbonery i Dominante...


Witajcie :)
Kilka postów temu opisałam dla was moją ulubioną klacz w kolekcji Carbonerę, dziś przyszedł czas na jej piękną i utytułowaną córkę Itálicę...



Model źrebak andaluzyjski po praz pierwszy pojawił się w 2015 roku dla Breyer Premier Collection w zestawie z klaczą andaluzyjską: Hermosa & Corazon.


Do Polski trafiły w 2017 roku jako RR (Regular Run) pod nazwą Fantasia Del C and Gozosa.
Do mnie obie piękności trafiły rok później, źrebaka pozostawiłam w bardzo ładnym malowaniu OF, a klacz jak już wiecie przemalowałam na siwą jabłkowitą. 


Prototyp źrebaka został wyrzeźbiony przez artystkę Brigitte Eberl.
Bardzo podoba mi się, jak Eberl uchwyciła cechy iberyjskie, fantastyczne proporcje, dynamikę i źrebięcą swawolność w tym modelu.


Itálica jest bardzo fotogeniczna, niezależnie od ustawienia jej przed obiektywem. Podobają mi się bardzo jej duże, pogodne oczy, klaczka wydaje się mieć bardzo miłe usposobienie. 


Fajną ciekawostką jej to, że w rzeczywistości ogier Dominante naprawdę jest ojcem źrebięcia, którego model Itálica reprezentuje :). 


Itálica zdobyła vice-czempionat w kategorii Barokowe i Iberyjskie OF na Live Show w 2018 roku. Rok później powróciła do domu z czempionatem tej samej kategorii! 


 Widać odziedziczyła po matce poprawną budowę i dobrą prezencję, a po ojcu lśniącą gniadą maść i chwytające za serducho spojrzenie :). 



2 komentarze:

  1. Śliczna, a jej mamusia jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że gdy dorośnie dorówna jej urodą ;)…

      Usuń