sobota, 2 maja 2020

Carbonera - jasno siwa iberyjska czempionka


Witajcie:)
W dzisiejszym poście opiszę jedną z moich ulubienic i jednoczesnie pierwszego customa jakiego wykonałam na modelu Breyer...



Model w malowaniu oryginalnym jest jasno siwy bez jabłkowitości i nosi imię Fantasia Del C.
Sprzedawana jest przez Breyer w pakiecie ze źrebakiem, klaczką Gozosa.


Model został po raz pierwszy wypuszczony do produkcji w 2015 roku dla członków Premier Club, jako Fantasię Del C mogliśmy ją kupić dwa lata później. Prototyp wyrzeźbiła Brigitte Eberl. 


Model z miejsca przyciągnął moja uwagę, po pierwsze klacz była rasy andaluzyjskiej, która jest dla mnie najcudowniejszą z ras, po drugie była w mojej ulubionej mleczno-siwej maści (jeszcze wtedy nie planowałam jej przemalowywać ;) ) a po trzecie była z nią prześliczna klaczka Gozosa ( ale to temat na inny post). 


Jakże mogłam się oprzeć, trafiła do mnie zaraz po pierwszej dostawie na Monocerus.pl i z miejsca zachwyciła ekspresyjną rzeźbą, harmonijną budową i bajkowym wdziękiem cechującym konie andaluzyjskie. 


Malowanie pyska pozostawiało jednak dużo do życzenia i nie pozwalało na rozwinięcie całości uroku tego modelu. 
W 2018 roku postanowiłam ją przemalować na siwo-jabłkowitą w mocnym stadium wysiwienia i był to pierwszy raz, kiedy malowałam model Breyer Traditional.


Bałam się okrutnie :D, ale po skończeniu pracy efekt wynagrodził mi wszystkie stresy. 


Oczywiście dziś wykorzystała bym inne techniki i zmodyfikowała niektóre z rozwiązań, jednak na tamten czas uwolniłam cały arsenał moich możliwości i włożyłam w nią całe serce. 
Co jeszcze bardziej cieszy moja praca została doceniona na zawodach Live Show w których miałam przyjemność uczestniczyć.


Carbonera trzykrotnie otrzymała tytuł czempiona, oraz dwukrotnie otrzymała zaszczytny tytuł Overall Champion na pokazach Live Show.


Jest moją wielką dumą i radością :).


4 komentarze:

  1. I zasłużenie zdobyła te nagrody :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zapracowała sobie. Wygląda prześlicznie, jako cała "biała" nie jest tak śliczna :^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jako firmowa wygląda mdło i nijako a to taka ekspresyjna kobyłka ;)

      Usuń