środa, 6 stycznia 2021

Commission - Breyer LV Integrity na maść grulla sabino

Witajcie :)

Dziś na blogu jeden z ostatnich już customów zamykających rok 2020 (oprócz niego pozostały mi jeszcze 2 do opisania :) ) o niebanalnej maści i bardzo ciekawym wzorze...


LV Integrity jest modelem w skali Traditional wyprodukowanym przez firmę Breyer. 


Oryginalny mold wyszedł spod dłuta Brigitte Eberl. 


Właścicielka modelu poprosiła mnie o stworzenie maści grullo, która wygląda szalenie efektownie ze swoja pręgą grzbietową, jasną nasadą grzywy i ogona oraz pręgami na nogach ( ubolewam, że nogi mają wysokie odmiany i nie mogłam tych pręg zrobić)


Dodatkowo zostałam poproszona o zrobienie srokatości sabino, która charakteryzuje się wysoką nieregularnością łat. 


By stworzyć efekt jak ze zdjęć referencyjnych musiałam nałożyć kilka warstw włosków techniką hair by hair, żmudne i czasochłonne zadanie, ale efekt jest wart wysiłku :).





























By uzyskać pożądany efekt użyłam pigmentów ziemnych, pasteli i akryli. Oczy i chrapy nabłyszczone są glossem. 


7 komentarzy:

  1. Piękny! Stworzenie takiego rodzaju srokatości musiało być niezwykle czasochłonne. :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, włoskowanie zajęło mi sporo czasu, ale to był jedyny znany mi sposób, by uzyskać pożądany efekt.

      Usuń
  2. Mój pierwszy customa 2021 zrobiłam na maść grulla appaloosa – czy ją przypomina to nie wiem, ale wykonywanie jej było dla mnie ciekawym przeżyciem c:.
    Coś czuję, że gdybyś wybrała się z nim na jakąś sesję zdjęciową na zewnątrz, w miejscu, w którym nic by nie zaburzało skali, to Integrity by równie dobrze mógł udawać prawdziwego konia – gratuluję za cierpliwość, jak ja spróbowałam zrobić metodą hair by hair jednego z customów, to… zdecydowałam, że jednak zrobię pastelami, niestety to muszę u siebie poćwiczyć – cierpliwość, cierpliwość i jeszcze raz… cierpliwość…
    A tak w ogóle to Integrity można opisać jednym, jedynym słowem: przecudownyyy jest!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądre słowa o cierpliwości :), jest ona bardzo potrzebna w naszym hobby, ale i satysfakcji jest potem co nie miara :D. Dziękuję za tak obszerny komentarz, pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. Ten model w tej maści wygląda milion razy lepiej! Podziwiam Cię za taką wytrwałość przy malowaniu tych włosków. Ja chyba bym nie wytrzymała nerwowo x,).
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeźba jest bardzo fajna, tylko malowanie w wersji OF takie...nijakie i model przez to traci :).

      Usuń
  4. Piękne! Jesteś jak dla mnie najlepszą twórczynią modeli :]

    OdpowiedzUsuń