niedziela, 10 stycznia 2021

Commission - UpTick Micro Mini resin dark bay custom


Witajcie:)
Dziś pokażę wam model w commission jeszcze z roku 2020 (tak, nadrabiam ;)), maleńkiego UpTick i jego nową maść...


Model który podziwiacie został wyrzeźbiony przez Morgen Kilbourn i występuje w kilku rozmiarach.


Oryginalna rzeźba jest w skali Traditional, a wy mogliście ją już u mnie podziwiać jako siwego UpBity w skali Stablemates


UpTick ukazany jest podczas lądowania po oddanym skoku, jest wałachem i ma smukłą sportową sylwetkę. Nie znalazłam informacji jaką przedstawia konkretnie rasę, jeśli wiecie, dodajcie info w komentarzu :). 


Model, który do mnie przybył przemalowałam na ciemno gniadą maść z wieloma rozjaśnieniami i refleksami.


Wałaszek, zgodnie z życzeniem klientki, dostał 4 krótkie odmiany na nogach oraz nieregularną wąską strzałkę sięgającą dolnej wargi.


Mimo maleńkich rozmiarów traktowałam go jak pełnowymiarowy model i otrzymał taką samą dozę cieniowania jak inne moje modele


Oczy, jak zawsze w takiej skali, były dla mnie największym wyzwaniem i robione były pod lupą by mogły mieć białko, tęczówkę i źrenicę. 










2 komentarze:

  1. Jestem nad podziw temu wałaszkowi! Malowanie jak zawsze prze cudne i te oczy o.o .
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te oczka to pod dużą lupą z oświetleniem robione, inaczej się nie dało :D

      Usuń