sobota, 17 kwietnia 2021

Aurelio - Bashkir Curly foal to black dun

 

Witajcie:) 
Dziś w poście kolejny z moich przemalowanych źrebaczków, tym razem w maści black dun.



Źrebięciem, na którym się wzorowałam tworząc maść jest Silver, ogierek rasy Bashkir Curly. 


Mój model nazwałam Aurelio i choć maść odwzorowałam bardzo dokładnie, to postanowiłam zrobić większą odmianę na głowie oraz dodać chrapkę. 


Aurelio z racji maści posiada także pręgę grzbietową, choć zapomniałam ją obfotografować :).


W wersji firmowej OF ten model jest srokatym kasztankiem i nie wygląda zbyt atrakcyjnie. Może dlatego, że białe łaty na jego ciele to w rzeczywistości goły biały plastik bez cieniowania, a może dlatego, że większość źrebiąt tej rasy jest srokata i przez to wyglądał bardzo zwyczajnie. 


Aurelio jako black dun podoba mi się dużo bardziej. Nieco wyszczuplał, uwidoczniła się struktura jego kręconej sierści. 


Mój model z zaciekawieniem i ostrożnością zerka na coś po prawej stronie.




Nareszcie może zdobić moją półkę zamiast tkwić w kąciku body :D...







Bonusowo kilka zdjęć z wiosennego pleneru na który udało mi się zabrać Aurelio :). 







2 komentarze: