sobota, 16 sierpnia 2014

Przerwa wczasowa

Dziś w nocy wyjeżdżam na wczasy i przez 12  dni nie będą się tu pojawiać nowe posty. Mam nadzieję ,że pogoda mi dopisze i trafię na przyzwoite ośrodki jeździeckie, bo niestety różnie to bywało. Prawdopodobnie zaraz po powrocie z wakacji zdaję Brązową Odznakę Jeździecką (prawdopodobnie po powrocie, bo nie ma jeszcze oficjalnej daty egzaminu), potrzebuję duchowego wsparcia i trzymania kciuków w tym jakże stresującym czasie :). Do napisania wkrótce :)
Ja na Lady Classic, trening z 12 sierpnia, skok przez krzyżak poprzedzony drągami, pierwsza z przeszkód wymaganych przy Brązowej Odznace.

4 komentarze:

  1. Udanego wyjazdu, będę trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zdawałam odznakę trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji .
    Trzymam kciuki .
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki ja zdaję za rok ;)
    U mnie nn

    OdpowiedzUsuń