sobota, 30 sierpnia 2014

Zestaw skokowy niemal kompletny, nauszniki

Po opublikowaniu posta z nausznikami w rozmiarze full jedna z czytelniczek tego bloga pytała, czy zrobię kiedyś nauszniki w skali modelarskiej, nie myślałam o tym wcześniej, i tak mi się wydaje, że gdyby mnie o to wtedy nie zapytała, nie zrobiła bym nauszników w skali Traditional jeszcze przez długi czas :).
A tak oto dzisiaj stworzyłam nauszniki, zrobiłam czaprak oraz popręg skokowy (z fartuchem), brakuje jeszcze strzemion, ale na razie zajmuje się czym innym :). Upolowałam dzisiaj nowy materiał w beżowo-czerwoną kratkę, nada się na śliczne derki i czapraki.

A teraz Merlin z nowym czaprakiem i po raz pierwszy z nausznikami:




6 komentarzy:

  1. Śliczny zestawik :3
    Dorobisz do zestawu wytok??? O i może, skoro czytelniczka cię zachęciła do nauszników, to czy kiedyś zaczęłabyś tworzyć jakieś ochraniacze??? kto wie może nawet do tego zastawu jak cię "natchnie"
    Albo, bo wspominałaś o materiale, to może taki zestawik:
    kantar,
    uwiąz (oczywiście)
    derka
    i jakieś ochraniacze te transportowe (?)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) jak mnie natchnie, to może pomyśle nad ochraniaczami ;). Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Moje pytanie dało cudny efekt, nauszniki są świetne! Pozdrawiam i. czekam na strzemiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne nauszniki .
    Jeśli mogę się zapytać z czego je zrobiłaś ??
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauszniki oraz czaprak są z miękkiego filcu :), pozdrawiam :)

      Usuń