poniedziałek, 8 września 2014

Ceglasty kantar sznurkowy, beżowa derka w kratę

Kantary sznurkowe robiłam już wcześniej, ale jeszcze nigdy w skali modelowej, najmniejszy jaki wcześniej zrobiłam pasował wielkościowo mniej więcej na szetlanda. Tym razem jednak wena podkusiła mnie by zrobić kantarek sznurkowy w skali Breyer Traditional. Najpierw powstała derka, więc kolor kantara został dopasowany do niej; wybrałam kolor ceglasto-czerwony. Do kompletu jest czarny uwiąz.


Cena: 15zł (odbiór osobisty lub wysyłka)

9 komentarzy:

  1. Mi się osobiście sznurek poplątał gdy usiłowałam zrobić kantar sznurkowy w skali modelarskiej i jakoś mi się odechciało, więc gratuluję (choć ja co prawda robiłam na schleich). Śliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te supełki dają popalić ;D, ale warto się pomęczyć dla efektu końcowego :)

      Usuń
  2. Wowww .... Ja chcę toooo ! xD No ale kasy mało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się ,że się podoba, a cenę zawsze można spróbować ponegocjować mailowo ;D

      Usuń
  3. Piękny komplet :) Gratuluję cierpliwości przy robieniu kantara :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet *_* .
    Oddaj trochę talentu.
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń