sobota, 20 września 2014

Kilka informacji

Jak to u was jest z figurkami koni? Zbieracie tylko jednej firmy, czy wielu, tylko w jednej skali, czy w różnych? Jak wyglądają wasze kolekcje?
Jakiś czas temu znalazłam ciekawą grupę na FB, łączącą wielu kolekcjonerów figurek koni, jeśli jest ktoś zainteresowany dołączeniem, zostawiam link:
https://www.facebook.com/groups/467468473359664/

Zostało 10 dni do ogłoszenia wyników konkursu, więc kto się jeszcze nie zgłosił, radzę się pośpieszyć ;).

Dziś odwiedziłam nową stajnie i miałam bardzo przyjemny ujeżdżeniowy trening na fryzyjsiej klaczy o imieniu Naomi, zdjęcia mogę wstawić jutro, oczywiście, jeśli macie ochotę zobaczyć ;).

7 komentarzy:

  1. WSTAW! WSTAWWW! WSTAAAW! WSTAW TE ZDJęCIAA!!! Fryzy to jedne z moich ukuboinych qunisiów ^.^
    Jeśli chodzi o figurki to różnie.. W sumie mam tylko Schleichy, ale mam zamiar kupić też kilka Breyerów czy Collect...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja najbardziej lubię Andaluzy, ale Fryzy są równie majestatyczne. Tak na marginesie to jeszcze nie spotkałam stajni, gdzie można szlifować jeździectwo na Andaluzach, niestety :(.

      Schleich są w tej chwili chyba najbardziej popularne i dostępne, chociaż we Władysławowie widziałam figurki collecty w sklepie Rossmann, są w podobnej cenie, a Breyer to już większa inwestycja :).

      Usuń
    2. No wiem, gdzieś widziałam, że ktoś pisał o collectach w Rossmanie, ale ja tam niestety nie mam jak i kiedy kupić :(
      A tak właściwie to podaj mi mail (nie ten co masz w opisie)
      no bo robię taką listę czytelników, żeby te debile z mojego otoczenia nie wchodziły mi na mojego bloga

      Usuń
    3. Mam tylko jednego maila i to jest właśnie ten z opisu 170niunia@wp.pl :)

      Usuń
  2. U mnie z figurkami dobrze :) .
    Cały czas moja kolekcja się zwiększa :) . A zdjęcia daj oczywiście :) . Lubie fryzy ale całym sercem jestem z arabami .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy koniarz ma swoje upodobania co do rasy, albo do pewnego wzorca. Widzę, że gustujesz w koniach delikatnej budowy i jak ja to określam "zwiewnych" :), ja wolę konie barokowe, krągłe, o prostym lub garbonosym profilu :), ale uważam też, że wszystkie konie są piękne od falabelki do shire poprzez rasę NN ;).

      Usuń
  3. Haha :D Ja mam na imię Noemi :D Więc bardzo podobnie :D

    OdpowiedzUsuń