niedziela, 17 kwietnia 2016

Nowe konie w stadzie :) ...

Dziś krótko :). Jakiś tydzień temu do hurtowni dotarły pierwsze nowości Collecta (uf, nareszcie ;D). Od razu z rana zakupiłam 2 z trzech wiosennych nowości : klacz Camargue oraz klacz British Spotted Pony. Dodatkowo korzystając z okazji dokupiłam jeszcze ogiera Appalosa, miałam go w takich dalszych planach, ale skoro moja chciej-lista jest uzupełniona (poza ogierem Andaluzyjskim 1:12 Deluxe), to i na niego przyszedł czas :)

Wszystkie moje 3 nowe nabytki możecie obejrzeć na najnowszym filmiku:
(kliknij w zdjęcie ;) )

Rozgadałam się bardzo, przygotujcie się ;)

Dzisiaj tak zbiorczo, jak zrobię poprawki i customy to opiszę każdego z osobna :)
A wy? Złapaliście już któreś z wiosennych nowości?
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Gratuluję nowości, cała trójka prezentuje się wspaniale.Ja muszę jak najszybciej zdobyć tarantowatego kucorka! Chcę wreszcie mieć model kucynki ze stajni z którą pracuję już ponad rok, więc pójdzie na cm siwko- bułanka. Rób więcej filmów z opisami figurek, bardzo lubię słuchać Twojego głosu i przyjemnie się to ogląda.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili na n/n :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! :D. Jak już zrobisz custom pochwal się koniecznie, z checią zobaczę ją w innym malowaniu :) a ja w tym czasie będę się głowić jak poprawić u niej to i owo nie pozbywając się plamek ;), pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :D
    Je jeszcze nie kupiłam nowości ale planuje klacz camargue , tarancika i klacz dartmoor na którą poluje juz od bardzo dawna :)
    Pozdrawiam!
    ~Roxy

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik bardzo fajny i ciekawy - masz dobry głos i miło się Ciebie słucha :). Co do koni, każdy na swój sposób mnie zauroczył - zwłaszcza kucyki z grubymi brzuszkami - gratuluję takich maluchów w kolekcji.

    Zapraszam do mnie na nową notkę.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń