niedziela, 10 kwietnia 2016

Sesja klaczy angielskiej Marfil

Witajcie, dziś trochę zdjęć z sesji, ale jakże niezwykłych na tym blogu bo prawdziwie plenerowych :), klaczka Angielska maści perlino otrzymała imię Marfil, co w języku hiszpańskim znaczy w kolorze kości słoniowej :), czyli odcień ivory, lub nasz polski kolor śmietankowo-beżowy :).

Które zdjęcie podoba wam się najbardziej? Mój Faworyt to zdjęcie pionowe z wielkim drzewem w tle...



















A przy okazji spaceru miałam bliskie spotkanie z dzikim zwierzem...


hasała radośnie po trawce, nie wiem, zakochana czy zamyślona, bo zauważyła mnie dopiero 2 metry przed sobą po czym dała susa na najbliższe drzewo i w takiej szpagatowej pozycji przyglądała mi się zdziwiona :D...

Bierzecie udział w konkursie fotograficznym "Photo Awards" u Dorotheah?
Ja się bardzo przymierzam, ale muszę pomęczyć Księcia z Bajki i jego aparat, bo mój nie da rady przy tak silnej konkurencji ;D

Trzymajcie się!


12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :) bardzo fajna odmiana :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoooo ale super zdjecia :D
    Klacz pięknie prezentuje się w plenerze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fotki, najbardziej podobają mi się te nad wodą :) Przepiękna klacz!
    Fajnie zobaczyć fotki ,,na zewnątrz'' twojego autorstwa, coś ,,innego'' :P :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, najbardziej podoba mi się drugie :) Też się przymierzam do konkursu u Dorotheah, ale jakoś nie mogę się zabrać za tło. nie mam w ogóle na nie pomysłu. Mam jedeynie sztuczną trawę :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam tło, ale aparat kiepski, razem miały byśmy wszystko ;D. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  6. Piękna sesja! ♥
    Może zostaniesz fotografem? :)
    Życzę więcej pomysłów i inspiracji! :)
    Wpadnij do mnie, jeśli Ci warunki pozwalają. :D
    Trzymaj się ciepło!
    HermaArt

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia, wszystkie bardzo klimatyczne. Życzę powodzenia w konkursie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia:) Mnie najbardziej podoba się to twoje ulubione i drugie od góry<3 Bardzo ładna odmiana konika♥ Sama przemalowywałaś?? Zakochałam się...:D
    Czekam na następne notki i zapraszam do mnie na post urodzinkowy:)
    Pozdrawiam:)
    Prim:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to custom mojego autrostwa :). klaczka jest w maści Perlino. Pozdrawiam i z chęcią zajrzę do ciebie :).

      Usuń