czwartek, 17 listopada 2016

CollectA Nowości 2017 cz.2

Dziś druga część nowości, jakie serwuje dla nas CollectA na 2017 rok:

88791 Mangalarga Marchador Stallion-Bay Roan

Zupełnie nowa rasa w szeregach koni CollectA. Wcześniej nie miałam pojęcia, że taka w ogóle istnieje (dokładnie ta sama sytuacja miała miejsce przy pokazaniu przez Collectę ogiera Campolina). 
Na początku pomyślałam: fajnie podciągnięta tylna noga jak przy pokonywaniu cavaletti z kłusa, fajna maść, która wielu powinna przypaść do gustu, ładna długa grzywa... tylko czemu przednia noga nie jest tak dynamicznie podciągnięta jak tylna, za to głowa uniesiona tak wysoko zamiast być opuszczona w "dół i w przód". 
Wszystko rozjaśniło mi się po obejżeniu kilku realnych zdjęć tej rasy oraz filmików 


Mangalarga Marchador to rasa koni o specyficznym chodzie (jak np. konie Paso), model CollectA oddaje jej naturalny ruch z wysoko uniesiona szyją. Mając tę wiedzę uznałam, że model jest wart uwagi... tylko ten ogon... ;)

88794 Tinker Stallion - Piebald

Jak widać CollectA na przyszły rok postawiła na tinkery :). Mamy możliwość stworzenia parki z klaczą tinker z poprzedniego posta.
Obawiam się, że ogier skradł moje serce i możecie się spodziewać, że zagości wśród moich koni w stajni La Rosita. 
Podoba mi się przede wszystkim głowa i rzeźbienie grzywy, Profil głowy tinkera wygląda na garbonosy, koń posiada obfite szczotki pęcinowe (znów pojawia się kwestia wielkości kopyt). Zad mocno umięśniony i tzw. rozłupany, ogon osadzony nisko, wygląda na gęsty.

Spodziewam się, że to nadal nie koniec nowości, nie pokazano jeszcze żadnych  Classic 1:12 na 2017 rok...

Który koń jak do tej pory jest waszym faworytem? 
Mój to niezaprzeczalnie ogier tinker ;)

2 komentarze:

  1. Ogier Tinkera wygrywa wszystko :D Jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękności w tym roku serwują :) Fajna notka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń