czwartek, 17 listopada 2016

Pas do lonżowania, kawecan i ... trener :)


Ostatnio brakuje mi czasu na tworzenie rzędów, dlatego cieszę się, że trafił mi się luźniejszy dzień i mogłam stworzyć coś co już dawno za mną "chodziło" :)


Pas do lonżowania na skalę Little Bits, składający się z z pasa z 9 pierścieniami, specjalnie wyprofilowanego czapraka oraz popręgu zapinanego obustronnie na sprzączki.


Do kompletu jest także kawecan z 3 pierścieniami oraz podszyciem na części nosowej (podszycie w kolorze czapraka)


Oraz oczywiście długa lonża zakończona karabińczykiem.




Za lonżowanie naszej klaczy Fierry zabrał się nowy trener Red






"Co? Te 2 dzikusy też mam trenować?!"


Jak widać Red ma pełne ręce roboty ;). A te 2 dzikusy czekają na przemalowanie i prawdopodobnie będą do sprzedaży.

1 komentarz:

  1. Sama radość z pracy z dzikusami :D Świetny, misterny zestaw, choć ja wolę lonżować bez lonży :)

    OdpowiedzUsuń