wtorek, 22 listopada 2016

kolorowe nauszniki, czapraki, owijki...



Dziś bardzo kolorowo a to za sprawą nowej weny twórczej, która we mnie wstąpiła gdzieś pomiędzy pracą, narzeczonym, naukami przedmałżeńskimi i przygotowaniami przedślubnymi - mówię wam doba ma zdecydowanie zbyt mało godzin :)



A wszystko zaczęło się od tego różowego filcu, który wpadł mi w ręce. Od razu kiedy go zobaczyłam widziałam oczami wyobraźni te maleńkie słodko-różowe zestawiki na kucyki :D. 
No i stało się ;)


Zadowolona z efektów swojej pracy poszerzyłam asortyment o jeszcze 2 cudne kolorki - limonkowo-zielony...


oraz niebieski :). 
Do niebieskiego zestawu są oczywiście 2 pary owijek tak jak przy innych, ale Imperioso ma spore szczoty pęcinowe i na tyły owijek nie dawałam.


Owijki zapinane są na rzepy, bardzo łatwe w zakładaniu  i zdejmowaniu :).


Czapraki są profilowane, posiadają szlufki do popręgu a nauszniki ozdobione są czarnymi diamencikami.





Jak wam się podobają zestawy? Mi bardzo pasują takie żywe kolorki, zwłaszcza, że za oknem dosyć szaro-buro ;).



3 komentarze:

  1. Bardzo ładne i starannie wykonane :). Przyznam szczerze - nie za bardzo lubię różowy, jednak tym razem prezentuje się on według mnie najlepiej ;). Sama bym takie małe cośki porobiła (bo i ile Twoje to są cuda, to moje ... cośki. Po prostu cośki...), ale nie za bardzo mam jak i kiedy się do tego wziąć ... A to szkoła, a to inne zajęcia i tak w kółko ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też odczuwam ostatnio brak czasu, dobrze że modele cierpliwie czekają. Kolorki umilają życie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki to konik w niebieskim kompleciku? Śliczne <3 a te nauszniki niesamowite

    OdpowiedzUsuń