poniedziałek, 2 stycznia 2017

Customy Schleich i CollectA - na sprzedaż klacz i źrebię

Witajcie dzieś 2 nowe customy na sprzedaż. Klacz angielska CollectA oraz źrebak andaluzyjski Schleich.






Po moim falstarcie z ogierem Dynamico (tez miał być na sprzedaż a zostaje - poprzedni post o nim)
i waszym gorącym przyjeciu jego maści postanowiłam jeszcze raz podjąć się niełatwego zadania jakim jest maść jabłkowita i stworzyć niejako maściowego sobowtóra Dynamico.


Klacz początkowo miała białą grzywę i ogon, tak jak ogier Lusitano, jednak intuicja pchała mnie w stronę czarnej grzywy i ogona, coś mi podpowiadało, że w takim wydaniu będzie jej ładniej i chyba się nie pomyliłam :).


Klacz przez ciemną grzywę i ogon nabrała wyrazu i ostrości, Dynamico przez biel wręcz przeciwnie - anielskości i majestatu. 


Klacz ma jeszcze jedną wspólną cechę z ogierem Dynamico, mają 1 oko brązowe a jedno niebieskie, tylko, że odwrotnie :) Ogier ma niebieskie oko lewe a klacz prawe ;).


Niesymetryczna szeroka odmiana na głowie i 4 odmiany na nogach to także cecha wspólna obu modeli. Tym razem oparłam się pokusie i klacz jest do nabycia ;).



Razem z klaczą na sprzedaż jest także maluszek firmy Schleich, przemalowany na maść kasztanowatą ( moje pierwsze podjęcie brązów w customizowaniu ) z szeroką odmianą na głowie, 4 białymi skarpetkami i jednym rybim okiem - spodobał mi się taki schemat - a co!


Maluszek jest wyjątkowo nieśmiały i uciekał przed aparatem, ale przyznajcie, przystojniak z niego :).






Na zdjęciu moje 3 najnowsze customy wszystkie razem. Klacz angielska i źrebię andaluzyjskie szukają nowego domu. Ogier Lusitano - Dynamico - zostaje w stajni La Rosita :). 



2 komentarze:

  1. Ughh, chyba skuszę się na tę jabłkowitą piękność!
    Dynamico prezentuje się bosko, tak samo jak źrebaczek. Mi jednak coraz bardziej przestają podobać się Schleichy, więc poprzestanę na Collecie. Jak mogę się z Tobą skontaktować? :)
    Pozdrawiam!

    galopempomarzenia1.blogspot.com- zapraszam również. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że doceniasz piękno Collecty :) zapraszam na maila 170niunia@wp.pl lub na Facebooka poprzez wiadomość priv. ;), pozdrawiam!

      Usuń