środa, 25 stycznia 2017

Custom - cremello ogier Andaluzyjski 1:12 CollectA Deluxe

Witajcie :)
Dziś obiecany post z moim najnowszym customem:


Ogier Andaluzyjski przemalowany z maści gniadej na maść cremello.


od razu na wstępie napiszę, że światło było dziś okropne i zdjęcia nie oddają pełni jego piękna. Muszę koniecznie powtórzyć mu sesję w naturalnym świetle.


Ale obiecałam wam, że go pokaże, więc obietnicy dotrzymuję :).


Ogier jest maści cremello - nie jest wiec biały - jego okrywa włosowa ma kolor kości słoniowej (ivory), śmietanki lub jak kto woli kremu :).


ponieważ konie cremello mają niepigmentowaną różową skórę, jego chrapy, okolice oczu oraz "podogonia" są koloru różowego





Oczy zaś są koloru niebieskiego (rybie) a kopyta kremowe.


Ogier otrzymał ode mnie niebiesko-granatowy zestawik (pod kolor oczu :) ) teraz jeszcze trzeba dorobić mu siodło, tylko kiedy ach, kiedy...

Kończę bo już północ wybiła, trza iść spać ;), pa!

3 komentarze:

  1. On jest taki piękny, w tej maści zdecydowanie bardziej do mnie przemawia. Ślicznie mu w niebieskim, fajny zestaw! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :D, powinno być jeszcze siodło w tym zestawie, ale... szkoda gadać, ledwo udało mi się znaleźć czas na przemalowanie mojego Andaluza, na siodło już brakło... :)

      Usuń
  2. Śliczny ogier, zazdroszczę talentu. Do twarzy mu w niebieskim
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń