piątek, 6 stycznia 2017

kantar soft na skalę Classic i inne sprawy :)

Witajcie :)
Przyjechały do mnie nowe wstążki w cudnych kolorach wzbudzających we mnie chęć tworzenia ;).
Zamówiłam je na próbę i jestem wyjątkowo zadowolona z tego jak się sprawują i prezentują.



Dziś kolorek, który poszedł na pierwsze testy - oliwkowa zieleń - stworzyłam z niego podszywany kantarek soft dla mojego mustanga collecta 1:12 light palomino. Podszycie z miękkiego polarku w kolorze jasno-zielonym.


Do kantara oczywiście uwiąz zapinany na karabińczyk a sam kantar zapinany na sprzączkę.




Takie i podobne kantary planuję zrobić wszystkim moim Deluxom (1:12), bo czuje się jak przysłowiowy szewc co bez butów chodzi ;), robię rzędy i akcesoria innym ludziom a moje konie biegają gołe i bose :D.



Kiedy jeszcze byłam na święta poza Wrocławiem zrobiłam dla mojego nowego podopiecznego halter z uwiązem i doczepianymi wodzami. Jak na coś co powstało w spartańskich warunkach twórczych wyszedł bardzo przyzwoicie :).


Wiem, że kolor taki nie dla ogiera, ale jak nie było nic innego pod ręką to i różowy się nadał.
Na zdjęciu powyżej do haltera doczepiona jest wodza a już poniżej uwiąz




Na Facebooku jeszcze do poniedziałku trwa głosowanie na prace nadesłane do konkursu! 
Kto ma możliwość a jeszcze tego nie zrobił niech zagłosuje, warto ;)

Podoba wam się zimowa sceneria dzisiejszych zdjęć? :D Nieco sypnęło śniegiem w stajni La Rosita a patrząc za okno i na prognozę to nie tylko tam ;)...

6 komentarzy:

  1. Śliczne kantarki, czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta tasiemką w kolorze oliwkowy zieleni to wstążka rypsowa?
    A co tam, czterokopytnego do którego róż by pasował nie było pod ręką więc ogier też jest git. Przecież nie od dzisiaj wiadomo, że jedną z zalet posiadania klaczy jest możliwość kupna jej różowego zestawu xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Kantarki wyglądają jak na prawdziwego konia♡♥♡♥♥♥♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękne są, ten pierwszy najbardziej mnie urzekł, lecz ten różowy także cudny ♥
    Jak kiedyś pisałam, masz wielki talent, wyglądają jak na prawdziwego konia :) Sceneria jest zawsze cudna, u mnie jest śnieg,może i puszek, taki na bałwana czy bitwę na śnieżki, ale nadal to błoto... Czy raz pogoda mogłaby zrobić wszystko idealnie? No błagam! ja tu chcę PRAWDZIWĄ zimę!
    Pozdrawiam i życzę, by więcej śniegu popadało :) i powodzenia w dalszej pasji ♥♥ Zapraszam do mnie :D
    Twoja fanka od dawna, Helena Depp ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne 💜💜💜💜 czekam na dalszą cześć tych kantarków a model pięknie się w nich prezentuje 😉 ładne fotki.
    Pozdrawiam ciplutko i czekam na nowy post !
    Ofellia

    OdpowiedzUsuń