środa, 29 maja 2019

Decor custom ogier ardeński CollectA


Witajcie :)
W dzisiejszym poście custom ogiera Ardeńskiego, który wykonałam w 2018 roku.


Ogier jest maści cremello, posiada błękitne oczy i jasne kopyta a prześwitująca skóra na chrapach i innych miejscach jest ciemno-różowa.


Jednak jak widzicie nie jest to taka zwyczajna maść, ponieważ na prawym boku koń ma fantazyjne wzory.


Jest to więc decor, czyli koń o nierealistycznej, nie występującej w naturze maści. 
Zdobienia i odcień wzoru wykonałam, by pasował do koloru oczu ardena :).


Model przemalowałam specjalnie na Live Show (Sarmackie Live Show), które odbyło się w 2018r. na konkurencję Decor, gdzie wystawić można było tylko takie nierealistyczne przemalowańce.


Drugi bok pozostawiłam gładki, bez zdobień, dzięki czemu koń ma niejako dwa oblicza, w zależności od tego jak go postawię na półce :). 


Poniżej jeszcze zdjęcia z ardenem w maści firmowej, czyli OF.



Jak wam się podoba w takiej wersji? 
Na tyle przepięknych wystawionych na Live Show decorów mój zajął drugie miejsce, jestem z niego bardzo dumna :).



2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł, jak zwykle pięknie pomalowany, przy dzisiejszym bohaterze arden w firmowym malowaniu jest taki jaskrawoczerwony 😂
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    stajniaapanama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trochę przesadzili z odcieniem blood bay na tym modelu :D...

      Usuń