niedziela, 23 sierpnia 2020

Custom Breyer Stablemates - Pinto Sporthorse 5944 "Skoczek"



Witajcie :)
Dziś w poście królować będzie maleńki Breyer Stablemates znany kolekcjonerom jako "Skoczek" i pokaże wam co potrafi jako custom ;)...


Mold to Warmblood Jumper 5944 (G3) wyrzeźbiony przez Jane Lunger, wprowadzony w 2006 r., wersja kasztanowato-srokata produkowana od 2011 do 2014 roku.




Model przyjechał do mnie na malowanie, zamawiająca wybrała dla niego maść srokatą palomino ze wzorem tobiano.


żeby cieniowanie wyszło jak najbardziej realistycznie w pierwszym etapie malowania wałaszek był malowany tak jakby miał docelowo być "czystej" maści palomino bez odmian. 


Dopiero gdy ten etap został zakończony nałożyłam na niego odmiany i łaty.



Stablemates na na głowie szeroką strzałkę z wicherkiem na czole i różową chrapką sięgającą dolnej wargi.


Wszystkie kopyta są jasne z racji odmian na nogach. Miłym akcentem jest to, że mimo skali mają wyrzeźbione strzałki.



Wykończenie łat i odmian wykonałam metodą hair by hair, czyli włosek po włosku, by 
 sprawić wrażenie sierści "mieszającej się" na krawędziach dwóch kolorów.









Oczy musiały być robione pod lupą, ale warto było jej użyć :). Są moim ulubionym elementem modelu, choć ich wykonanie można dokładnie podziwiać jedynie na zdjęciach w powiększeniu.



Na koniec kilka zdjęć na hali. Niestety nie miałam odpowiednio małej przeszkody do tego przystojniaka :)...






10 komentarzy:

  1. Oooo, jaki słodziak!Aż zazdroszczę jej Właścicielce – taki cudny! Wygląda jak żywy!
    A tak z ciekawości – ile masz customów?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoich prywatnych mam ok. 40 sztuk, stworzonych dla innych o wiele wiele więcej :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny, zresztą jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny! Zawsze marzyłam o tym "skoczku", ale niestety go wycofali i jest tylko w zestawie. Szkoda, ale może kiedyś uda mi się go kupić :).
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz ;)
    Zapraszam również tutaj: https://stajnia-pegaz-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma coś w sobie, zwłaszcza po "odświeżeniu", choć moim ulubionym SM jest mini Alborozo :)

      Usuń
  4. Naprawdę cudny custom. Sama mam dwa skoczki OF i uwielbiam je, chociaż o wiele lepiej wygląda ten srokaty w nowej odsłonie. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to bardzo fajny model. Jednego zostaw OF a drugiego na custom, ja bym tak zrobiła ;)...

      Usuń
  5. ~Piękny, ma tyle detali i przecudowne wykończenia łat :)

    OdpowiedzUsuń