niedziela, 29 sierpnia 2021

Artist Resin Favina (B. Eberl) - commission

 


Witajcie :)
Dzisiejszy post poświęcę pewnej pięknej kladrubce, która pozostawi w mym sercu słodko-gorzkie uczucie...


Favina jest modelem Artist Resin w skali Traditional, wyrzeźbionym przez B. Eberl


Jest klaczą czeskiej rasy kladrubskiej, blisko spokrewnionej z lipicańską. 


Konie tej rasy niemal zawsze są siwe, choć zdarzają się także kare osobniki.


Zdjęcie referencyjne jakie otrzymałam do stworzenia maści Faviny było niezwykłe, ponieważ ukazywało rzadką kombinację maści siwej oraz niebieskich oczu z pięknym eyelinerem (czarną obwódką) .


Pisałam na początku, że moje wspomnienia o Favinie będą słodko-gorzkie


Gorzkie - ponieważ nie męczyłam się tak z preppingiem od czasów Mariposy :D, bywały dni, że siadałam do niej jak za karę, choć jestem zaznajomiona z rzeźbami Eberl i wiem, że potrafią być wymagające to jednak przez długi czas nie mogłam dojść do porozumienia z tą kobyłką. 


Jej grzywa i ogon miały bardzo nierówną strukturę i mnóstwo haczących elementów a pinholes pojawiały się po każdym przeszlifowaniu dowolnego miejsca. 


Jednak gdy wygrałam z nią walkę na prepping Favina widocznie uznała moje przywództwo w  stadzie bo przy malowaniu była wyjątkowo uległa i dobrze przyjmowała wszystkie zabiegi jakimi ją obdarowałam :). 


Wystarczyły 3 sesje by stworzyć jej piękny pysk z delikatnie piegowatą, niejednolitą skórą i te przenikliwe niebiańskie oczy, w które mogła bym patrzeć i patrzeć...




Klacz nie ma żadnych dodatkowych odmian, jednak tak dużo się dzieje na pysku, że jakiekolwiek dodatkowe ozdoby nie są tu potrzebne. 





Zdjęcie poniżej z jakiegoś powodu jest moim ulubionym :)


















Przy okazji sesji skorzystałam z okazji i założyłam Favinie moje hiszpańskie ogłowie oraz skórzany kantar :) 





Choć czas odesłać ją do domu gdzie czeka na nią jej właścicielka, to wiem, że jeszcze spotkam Favinę na niejednym pokazie Live Show :). 


4 komentarze:

  1. Cudowna!!! :D Szczególnie ten pyszczek… 🤩
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczna... Choć najbardziej podobają mi się kopytka :'D

    OdpowiedzUsuń