wtorek, 10 sierpnia 2021

Z wizytą u Basi z plastikowekoniki.pl

 


Witajcie :)
Dziś post z wizyty u koleżanki "po fachu", chcecie zerknąć na jej piękną kolekcję? Zapraszam na posta:


ponieważ zdjęcia wrzuciły mi się od ostatniego do pierwszego, nie będę tego zmieniać i na sam początek kilka moich rzędów na koniach Basi. Na pierwszym i drugim zdjęciu Salinero i mój rząd hiszpański, wybitnie mu w nim do pyska :)


Następnie AR Liska i mój skórzany kantarek LB



Tu niedokończona jeszcze miętowo-tęczowa derka a poniżej szmaragdowy kantar sznurkowy z węzłem fiadora.



Ponieważ pogoda nie dopisała i co chwilę padał deszcz, zrobiłyśmy małą sesję studyjną.


Na początek Corazon położył się wygodnie i pozował do zdjęć z innymi jabłkowitymi cudownościami...


lecz inni członkowie stada poczuli się zazdrośni i zaczęli podchodzić pod obiektyw


było ich coraz więcej i więcej...


aż stworzyły fantastyczne zdjęcie grupowe <3


W dalszej części możemy podziwiać wspaniałe AR-ki "work in progress", które czekają na swoje kolorki




och, z jaką chęcią zgarnęła bym te iberyjczyki dla siebie *.*




Pupilek Basi - Herkules był niewzruszony zamieszaniem i modelami



Poniżej jedyne zdjęcie jakie udało się zrobić tego dnia na dworze, minutę później uciekałyśmy przed burzą i deszczem :)


Model to Akhal-Teke w skali 1/6 od Mr.Z, mój najnowszy nabytek. 


I na koniec zdjęcia gablot Basi





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz