piątek, 25 września 2015

Colors! Colors everywhere! :) Ogłowia na skalę LB

Po opublikowaniu na FB zdjęcia z nową dostawą kolorowych skórek, otrzymałam komentarz, że to chyba na kantary, bo na ogłowia się nie nadaje - a przynajmniej tak wynikało z komentarza :).



Zdziwiłam się ogromnie bo właśnie z myślą o ogłowiach dokonałam zamówienia ślicznych pastelowych skórzanych rzemieni ... Kolorów do wyboru było całe mnóstwo, ciężko było się zdecydować; wybrałam błękit, róż oraz fiołkowy, bo ładnie razem wyglądały i pasują do większości maści.

Dla tych co nigdy nie widzieli kolorowego ogłowia (w naszym kraju to wyjątkowa rzadkość a szkoda bo uważam, że są prześliczne :) ) podsyłam kilka zdjęć autentycznych :


Szkoda, że nie widzi się takich na co dzień :)
A teraz przejdźmy do moich ogłowi na skalę LB, które zaprezentują wam Luchador (trakener), Viento (hanower) oraz nowy konik w stadzie, klacz MFT - Camina (kamina, z hiszp. droga)




ogłowia posiadają nachrapniki, są obustronnie regulowane na paskach policzkowych, zapinane na podgardlu. Fiołkowe oraz niebieskie dodatkowo wyposażone w stopery do wytoku.








Długi post dzisiaj, ale to głównie przez zdjęcia ;) nie jestem pewna, czy Luchador jest zadowolony z tego różowego ogłowia, ale siwy z różem wygląda wyjątkowo zgranie :D.







10 komentarzy:

  1. Fajne ogłowia. Chyba najbardziej podoba mi się to niebieskie, ale fiołkowe i różowe też jest świetne ;) Gratuluję nowej klaczy!
    Pozdro,
    B.W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również boleję nad rzadkością kolorowych ogłowi w Polsce :/
    Twoje wyglądają bosko, szczególnie niebieskie (uwielbiam ten kolor!).
    Gratuluję klaczy!
    U mnie nowy post - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski to także mój ulubiony kolor ;), może kiedyś się rozpowszechnią kolorowe ogłowia, może sama kiedyś takie kupię, kto wie :)

      Usuń
  3. Prześliczne ogłowia ;3
    Szkoda, że u nas w stajni nie ma takich kolorowych ;/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ogłowia! :-)
    Gdzie kupiłaś te rzemienie? Bo nigdzie nie mogę takich znaleźć...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro bez problemu można kupić, jest tyle kolorów do wyboru, że ciężko się zdecydować ;)

      Usuń
  5. Naprawdę piękne ogłowia :) Również posiadam takie rzemyki, tyle, ze w innych kolorach :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń