wtorek, 8 września 2015

Kantarek oraz napierśnik skala Traditional

Ręka jest już nieco mocniejsza, choć nadal tkwi w gipsie, trzeba czekać na opis zdjęć kontrolnych. W ramach rozruszania spróbowałam zrobić nowy kantarek, żeby sprawdzić, czy nie wyszłam z wprawy :).


Długo mi to zajęło, ale za to jaka satysfakcja mnie napadła, gdy skończyłam :D. 


Kantar jest popielato-srebrny, podszywany dwukolorowym futerkiem, a na kółku uwiązowym dodałam diamencik ;)



Następną rzeczą, którą zrobiłam jest napierśnik, był on wstępnie zrobiony jeszcze przed wypadkiem, więc musiałam te elementy jedynie połączyć ze sobą, dodać futerko i podpiąć do siodła (tu akurat korzystałam z pomocy :) )


Jak wam się podoba? :)


9 komentarzy:

  1. Bardzy ładny kantarek i napierśnik! ;) Podziwiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne *o*
    Dlaczego ja jestem takim beztalenciem XD ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, użyłaś fajnych kolorów do kantarka ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kantarek zacny :)
    A mam pytanko: czy jest możliwość, żebyś sobie kiedyś kupiła trada?
    Nie żeby coś, no ale jednak te Twoje koniełki bardziej pasują może do koni Large Traditional, niż tradów...
    No, ale i tak bardzo ładny ten napierśnik :)
    Widzę tam jeszcze przy napierśniku dodatkowe kółeczko do wpięcia wytoku c:
    Życzę zdrowia dla Twojej ręki i weny do tworzenia kolejnych rzędów!
    Pozdro!
    PS: Czy tylko mi ostatnie zdanie komentarza brzmi jakbym się np.żegnała z Tobą na zawsze ?! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się znajdzie jakiś w cenie do 60zł to może i kupię ;).
      A tak na poważniej, Merlin jest w skali, wiele Tradków nosi rzędy robione na nim i bardzo ładnie pasują. Możesz zerknąć na post Capricorn gdzie recenzuje jedno z moich siodeł http://capricornmeadow.blogspot.com/2014/10/recznie-robione-siodo-w-skali-19.html

      Ja nie jestem kolekcjonerką, a na pewno nie na pierwszym miejscu :), na pierwszym miejscu są rzędy
      Nie żegnaj się ze mną! xD wpadnij jeszcze

      Usuń
  5. Wszystko śliczne, ale najbardziej podoba mi się napierśnik, chciałabym też tak umieć :P Napisałam do Ciebie na maila w sprawie wygranej, odpisz proszę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie. Oby z ręką było lepiej, trzymam kciuki że już Ci zaraz zdejmą gips ;^ Pzdr ;3

    OdpowiedzUsuń