wtorek, 22 września 2015

Wygrana w candy na blogu Lili's Stable

Przyjechała do mnie nagroda niespodzianka z bloga Lili's Stable 

gratulacje, pocztówka oraz bransoletka z przywieszką :)


Widokówka z boskim siwkiem w jabłuszka (wybrana chyba specjalnie dla mnie i moich preferencji maściowych ;D ) 


bransoletka jest z przywieszką w kształcie dębującego konika :), regulowana i w moim ulubionym kolorze ^^


Szkoda, że nie mogłam pokazać na ręce, ale nic straconego, jeszcze będzie okazja :)

Dziękuję Lili za piękne prezenty niespodzianki ;)

5 komentarzy:

  1. Cieszę się że ci się podoba i że trafiłam w twje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście świetne nagrody :) Wybacz, że tak późno cię infromuję, ale doszły do mnie halterki, niebawem może zrobię ich opis ;D
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób koniecznie, z chęcią zobaczę jak wyglądają na twoich koniach :)

      Usuń
  3. Świetne nagrody, takie oryginalne!
    Gratulacje!
    U mnie nowy post - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń