sobota, 6 marca 2021

American Dream ogier mustang w skali Classic - commission

 


Witajcie:)
Dziś na blogu zawitał dębujący model w skali Classic i w nowej maści 


Model firmowo nazywa się American Dream i jest produkowany przez firmę Breyer w skali Classic


Wyrzeźbiony został przez bardzo utalentowaną Maggie Bennett i widać to w dynamice, detalach i wzorowych proporcjach modelu. 


Moim zdaniem jest to najładniejszy z dostępnych modeli w tej skali i sama mocno zastanawiam się nad posiadaniem jednego w swojej kolekcji ( sam American Dream jako deresz produkowany był od 2019 do 2020 roku, ale jestem pewna, że wkrótce pojawi się w innym malowaniu)


Właścicielka mustanga poprosiła o maść jelenią z jedną skarpetką na tylnej nodze.


W swoim firmowym malowaniu OF jako deresz gubił wiele detali, które ukazały się w pełnej krasie gdy stał się "jelonkiem"


Poprzez pozę i maść bardzo przypomina mi nieokiełznanego mustanga Spirit (Mustang z Dzikiej Doliny) :)



Starałam się w jego spojrzeniu uchwycić odrobinę strachu i determinacji, jakby właśnie w jego stronę zarzucono linę z lassem, lub jakby unikał ciosu wymierzanego przez innego ogiera. 


Pysk oprócz ekspresyjnych szczegółowych oczu zawiera także detale nozdrzy i warg. 



Jedynym minusem modelu OF są zupełnie płaskie od spodu kopyta, bez śladu strzałek nawet na podniesionych nogach (płaskostopie totalne ;D)


Nie mogłam pozwolić by tak przepiękny model nie miał strzałek, więc na moment zamieniłam się w kowala i wszystkie strzałki wyrzeźbiłam :). 
















6 komentarzy:

  1. Przepiękny :) Chyba też muszę pomyśleć nad zdobyciem tego modelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeźba bardzo mi się podoba, natomiast ta maść jakoś mi do niego nie pasuje. Wykonana jest jednak rewelacyjnie *.* Nie mogę oderwać oczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może mieć inną wizję :) W jakiej maści byś go widziała u siebie?

      Usuń
  3. Planuję go przyjąć na moje skromne półki. Myślałam właśnie, czy nie zmienić mu wtedy maści i chyba najprawdopodobniej tak zrobię. Mam nadzieję, że go nie zepsuję :|.
    Malowanie w Twoim wykonaniu jak zawsze rewelacyjne!
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetnym wyborem na półkę, pięknie się prezentuje nawet jako OF a jako CM potrafi zrobić bardzo dobre wrażenie :).

      Usuń