niedziela, 28 marca 2021

Cinnamon western working saddle set Traditional scale

 

Witam :)
W dzisiejszym poście zestaw westernowy z cynamonowej skórki tworzony równolegle z zestawem z poprzedniego posta


Jak już wspominałam zestaw cynamonowy i czekoladowy powstawały jednocześnie więc są do siebie bardzo podobne, ta sama dyscyplina, ten sam profil siodła, te same ozdoby i dodatki. Różnią się jednak kolorem skóry i kształtem poły górnej i dolnej. 


W ostatnim poście nie pokazałam też wyszywanego czapraka bez siodła, dlatego teraz nadrabiam :). 


Nie będę robić jeszcze jednego opisu, zainteresowanych do poczytania o danych technicznych odsyłam do wcześniejszego posta ;)


Widziałam w komentarzach pytania o model i jest to ISH (Ideal Stock Horse) firmy Peter Stone . 

W dalszej części pozostawiam was ze zdjęciami juz bez opisu :).



















4 komentarze:

  1. Świetny zestaw, zarówno pod względem wykonania jak i kolorystyki :) A na tym modelu prezentuje się wyjątkowo atrakcyjnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), model stockowy, więc nadaje się idealnie do takich rzędów ^^

      Usuń
  2. Świetne!Ja umiem robić tylko halterki :[

    OdpowiedzUsuń