środa, 17 marca 2021

Sedanegro - SM black Quarter Horse custom

 


Witajcie :)
Dziś na blogu model, który zaczynał jako mały prezent na dzień kobiet...


Sedanegro (hiszp. czarny jedwab) jest modelem w skali SM produkowanym przez firmę Breyer. 


Przedstawia on konia rasy Quarter Horse i jest pomniejszoną kopią modelu w skali Traditional powszechnie znanego jako Big Chex to Cash lub Czesio :). 


Pomimo zmiany skali model jest bardzo szczegółowy, dobrze widać zarys mięśni a nawet żyłki na pysku.


Model w wersji OF jest maści palomino i ma jedną poważną wadę, zbyt krótką lewą przędną nogę. 
Odcinek pomiędzy stawem pęcinowym a nadgarstkiem wydaje się być nieproporcjonalnie krótki w stosunku do nogi prawej.
U mojego modelu powodowało to dodatkowo niestabilność i wywrotność.


Bardzo szybko powstała decyzja o wydłużeniu nogi i przemalowaniu na maść karą.



Oprócz operacji nogi, Sedanegro otrzymał także strzałki na podniesionych kopytkach :).


Zdecydowałam się na głęboki odcień czerni z delikatnym płowieniem i małą odmianą na głowie.


Końcówki grzywy i ogona także są lekko wypłowiałe od słońca. 



Oczy, mimo mikro rozmiaru, zachowały wszelką szczegółowość.



Sedanegro jako prezent od mojego męża zostaje włączony do mojej prywatnej kolekcji :)




2 komentarze:

  1. Kiedy pierwszy raz spojrzałam, pomyślałam, że trochę przypomina Slick By Design :') Sam custom jest oczywiście piękny, dopiero teraz, kiedy zwróciłaś na to uwagę, uświadomiłam sobie, że noga tego modelu jest rzeczywiście za krótka. Pewnie na celu miał stabilność :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście przypomina Slick'a z racji tej samej maści :) gdyby nie odmiany i cieniowanie byli by bliźniakami ;). Na przykładzie mojego modelu ta krótka noga pogarszała stabilność, dopiero po wydłużeniu stoi stabilnie i wygląda proporcjonalnie. Naprawdę nie wiem co Breyer miał tu na myśli ;)

      Usuń