wtorek, 2 czerwca 2015

Angelo - cremello campolina

Jak narazie ostatni z moich podopiecznych przybyły razem z ogierem TWH. Jak pisałam w ostatnim poście, nie mogłam stwierdzić, że jest w trakcie siwienia, bo byłoby to niepoprawne genetycznie. Angelo - bo takie imię otrzymał - jest maści cremello wbrew pozorom nie mającą nic wspólnego z maścią siwą. Konie siwe (nawet te całkiem  wysiwiałe) mają skórę ciemnego koloru oraz ciemne oczy. Konie maści cremello mają różową skórę i jasne oczy (jednak nie jest to odmiana albinotyczna! (Albino) ) Maść ta przechodzi na źrebię dzięki przekazaniu przez oboje rodziców genu kremowego.

A teraz do rzeczy :)

Przedstawiam wam piękne zdjęcia Angelo, których autorami  jesteśmy ja i  Krzyś (Fan Page ) , dzięki jego świetnemu aparatowi udało się wydobyć piękno figurki Campolina (od CollectA), która, uważam, że zupełnie nie słusznie, zebrała kilka negatywnych recenzji










W tej maści podoba mi się o 3 nieba bardziej niż w oryginalnej ;)

7 komentarzy:

  1. Ładny jest. I ta maść <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny model w przepięknej maśći :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknyyyyy. Jejku masz zamiar robić cm na zamówienie???
    A tak wgl, to te negatywne recenzje mogły zostać spowodowane przez tą "chudość" figurki (co dla koni tej firmy nie jest nowością) albo przez to, że jest garbonosem...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło to słyszeć :). Nie mam doświadczenia w robieniu customów ( uważam, że 4 modele to tyle co nic) a dodatkowo obracam się w obrębie maści siwej i pochodnych, nie sądzę bym poradziła sobie np. z cieniowaniem u maści skaro-gniadej lub chociażby z łatami przy koniach pinto.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Przyznam się, że w pierwszej chwili nie poznałam modelu w tej maści *.* Świetnie wygląda! Gratuluję takiego mieszkańca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że dużo zyskał przez zmianę maści, choć już w oryginale mi się podobał. Dziękuję za komentarz i miłe słowa :). Pozdrawiam

      Usuń