środa, 17 czerwca 2015

Krótka sesja stada

Słońce pięknie dokazuje, sama spędzam większość dnia poza domem, więc i konie ciężko utrzymać w pomieszczeniu :)
Mała sesja całego stada z dnia, gdy Angelo został do niego wprowadzony.
Wywołał lekkie zamieszanie i wyraźnie zaciekawienie, ale nawet ze zdjęć widać, że Angelo to wyjątkowo stoicka oaza spokoju :)



 A Reina, która do tej pory z iście królewską wyższością ignorowała wszystkie samce, ostatnio zaczęła łaskawiej spoglądać w stronę Diablo, jak na razie wygląda, że z wzajemnością :)...












Właściwie napisałam, że całego stada, ale jednej sztuki zabrakło na zdjęciach, akurat był w tym czasie na treningu ;)...


13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia ;3
    U mnie n/n.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki ;)
    Pytanko, całego stada pisałaś że 5, czyli masz tylko 5 koni?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. tak, moje stado liczy 6 koni :), nie skupiam się na kolekcjonerstwie i nie idę w ilość, jeśli jakiś złapie mnie za serce, biorę, jeśli nie, to nie czuję najmniejszej potrzeby włączać takiego osobnika do stada :). Głównie tworzę rzędy, stado powstało tak "przy okazji"

      Usuń
    2. O! To Podziwiam Cię bo ja jestem okropnym typem kolekcjonera ;)

      Usuń
    3. Czemu okropnym? :) Trzeba mieć jakąś pasję ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia ^^
    A brakowało lipicana- Precisco (nie wiem czy dobrze napisałam)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że rasę, to jeszcze imię zapamiętałaś, me serce się weseli i raduje :D.

      Usuń
  5. Tyle siwego!!!! Tyle czyszczenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejciu cudowne stadko ;3
    Widać, ze ciężko je w miejscu utrzymać hehe :D
    Zapraszam do mnie: http://schleich-stajnia.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne konie na pięknych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń