środa, 25 listopada 2020

CollectA micro mini (1:64 scale) arabian stallion custom

 


Witajcie:)
Dziś maleńki model w skali Micro Mini, który po 2 latach spędzonych na półce doczekał się dopieszczenia  :D...


Na początek zdjęcie grupowe ukazujące jak maleńkie są modele w skali 1:64. 
Z tyłu największa ze wszystkich, klacz andaluzyjska Carbonera (custom) w skali Traditional, 
z prawej strony Grandeosa w skali Little Bits ( jeszcze nie prezentowany custom klacz Knabstrupp na Lusitano), 
zaraz za jej ogonem ogier andaluzyjski Breyer OF w skali Stablemates 
i na samym końcu bohater dzisiejszego posta Deseado w skali Micro Mini.


Deseado był już bohaterem jednego z moich postów jako OF, na powyższych zdjęciach widać jak wyglądał gdy do mnie trafił w malowaniu firmowym.


Bardzo dużo pracowałam nad jego nogami, by były cieńsze i bardziej proporcjonalne. Poza tym usunęłam nadmiar faktury sierści, by był bardziej gładki. 


Wybrałam dla niego maść ciemnogniadą z gwiazdką na czole i bez odmian na nogach.


Mimo jego mikroskopijnych rozmiarów pracowałam z nim jak z każdym innym moim customem i ogier otrzymał cieniowanie, detale kopyt oraz detale oczu (białko, tęczówka i źrenica), choć bez lupy się nie obyło :).










Ogier znajduje się w mojej prywatnej kolekcji :)


8 komentarzy:

  1. Aż się chce przygarnąć takiego mikro przystojniaka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne malowanie i podziwiam za to mikroskopijnych rozmiarów oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D bez lupy nie dało by rady. Na zdjęciach wydaje się duży, a na żywo ciężko to zobaczyć gołym okiem.

      Usuń
  3. O, a skąd masz tego przystojniaka (tzn. chodzi mi o model)? :)
    Śliczny jest w Twoim wykonaniu – taka zwykła maść, a jednak taka piękna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałam go w zeszłorocznym konkursie NaMoPaiMo, można go było kupić w zestawie kilkunastu koni w plastikowej tubie firmy CollectA

      Usuń
  4. Jest przecudny! Zakochałam się w tym cudnym gniadoszku... <3
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)

    OdpowiedzUsuń