czwartek, 30 czerwca 2016

Merlin w turkusach i siodło skokowe...

Witajcie ;), 
dziś dla odmiany Merlin w moim najnowszym zestawie: brązowym, skórzanym siodle skokowym oraz turkusowo-białym halterze.


siodło ma wysunięte poduszki kolanowe i dłuższe, bardziej płaskie siedzisko. Strzemiona są metalowe z regulowanymi puśliskami.


przy przednim łęku znajdują się kółka do napierśnika, kółko do napierśnika znajduje się także przy popręgu skokowym z fartuchem.


Czaprak jest w turkusowo-białą kratę, lamówka oraz szlufki do stabilizacji popręgu w tym samym kolorze. 


Halter jest turkusowy, z kółeczkami do podpięcia wodzy. Końcówka zapięcia oraz wyplatana część nosowa - białe.


wodze wyplatane, biało turkusowe, pod kolor zestawu, zakończone obustronnie karabińczykiem do łatwego podpięcia i odpięcia.





W tym zestawie jest także cordeo, wyplecione tak samo jak wodze, jednak grubsze od nich, tak by było bezpieczne dla konia i wygodne do trzymania przez jeźdźca. 




Zestaw zrobiony na zamówienie, już u mnie nie gości, choć trochę żałuję, bo siwo-jabłkowity Merlin świetnie wyglądał w tym turkusie :).

U mnie dziś burzowo, lecę powyłączać wszystko, trzymajcie się!
Pa ;)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestawik, te kolory są idealne do siwensów :) wydaje mi się tylko, że czaprak ciut za mały :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, siwkowi w turkusie było wprost idealnie :) U mnie burza była wczoraj, przewaliło mi drzewo :/ Mam nadzieję, że dzisiaj sytuacja się nie powtórzy...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, mam nadzieję, że nic poważnego się nie stało... Wyjątkowo gwałtowne mamy burze tego lata, pozdrawiam!

      Usuń
  3. Każde Twoje wykonanie staje się coraz piękniejsze... :) Siodło mu przebajeczne zrobiłaś, Merlin wygląda w nim bardzo odświętnie. Wodze wyglądają na profesjonalne, bo wykonane przez Karrosi ♥ Mam prośbę - dodaj zakładkę 'Słownik wykonawczy', bo nie wszyscy znają się doskonale na modelowym słownictwie. Wybacz, ale np ja nie mam pojęcia, co to karabińczyk czy halter... XD
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na bloga mego - świeżo wyciągnięta z piekarnika nocia ♥
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karabińczyk to zapięcie, większość bransoletek, naszyjników, smyczy dla psa, zapinana jest na karabińczyk. Halter to inaczej kantar sznurkowy :). Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  4. Przeboskie siodło! Gratuluję talentu i gustu w doborze kolorów - czasami niebieskawy czaprak na siwku wygląda jak piżama, a tu pasuje idealnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do wakacyjnego TAGu! Zapraszam! :) Miłych wakacji w świecie modeli ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW cudne siodło takie realistyczne
    no po prostu piękne do tego kolory :)
    ładnie się prezentuję na Merlinie
    Bardzo podoba mi się czaprak ;)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie szkoda,że już u ciebie nie gości,bo Merlin wygląda w nim jak milion dolarów ;D Bardzo podoba mi się odcień niebieskiego,który wybrałaś na czaprak i halter. Siodło mimo dużych poduszek i tak elegancko się prezentuje :) Tylko by podziwiać :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw. Ale bardziej podziwiam tego konia po przemalowaniu, zmienił się nie do poznania! Mam też takiego biedaczka i chyba się nad nim "poznęcam". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń